וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראניירי: "העבודה היומיומית שלנו משתלמת"

רומא חזרה למאבק האליפות עם ניצחון חוץ על מילאן והמאמן מרוצה. מסימיליאנו אלגרי: "מצער לסיים את השנה עם הפסד"

ריצה של שבעה משחקים ללא הפסד (מהם שישה ניצחונות) של מילאן נקטעה אמש (שבת) עם הפסד ביתי 1:0 לרומא. הרוסונרי יכולים היו לפתוח פער זמני של תשע נקודות בפסגה, אבל במקום זה המרוויחה הגדולה הייתה האורחת, שצימקה ממנה את הפער לשבע ובעצמה נמצאת בתמונת המאבק על האליפות. מילאן הייתה טובה יותר והגיעה ליותר הזדמנויות, אבל מרקו בוריילו, המושאל ממנה לקבוצה מהבירה, כבש בדקה ה-69 והכריע את המשחק.

"זה ניצחון עם משמעות גדולה, בבית של מוליכת הטבלה", אמר בסיום קלאודיו ראניירי המרוצה, "חזרנו למירוץ על הסקודטו, למרות שאנחנו מודעים לקשיים. היינו יכולים ליצור יותר הזדמנויות, אבל היה לנו קשה נגד מילאן מאוד אגרסיבית. יש להם קבוצה מצוינת ומגיע להם להיות בראש הטבלה".

ראניירי גם נדרש להורדתם לספסל של פרנצ'סקו טוטי ודויד פיזארו וענה: "האם אני מרגיש שזה ניצחון שלי? לא. משלמים לי כדי לקחת החלטות ולקחת אחריות כשהדברים לא עובדים. הדברים עבדו טוב היום ולדעתי צריך לשבח את השחקנים. הקבוצה הייתה מאוחדת וידעה להתמודד עם הלחץ של מילאן וזה סימן שהעבודה היומיומית שלנו משתלמת".

מאמן מילאן, מסימיליאנו אלגרי, אמר בסיום: "חבל. שלטנו במשחק ורצינו לנצח. הגענו למצבים במחצית הראשונה והיינו צריכים לכבוש בה, אבל במחצית השנייה איבדנו מהאינטנסיביות שלנו. מצער לסיים את השנה עם הפסד, אבל אנחנו יכולים ללמוד מהתוצאה הזו ובואו לא נשכח שאנחנו עדיין במקום הראשון, עם פער של לפחות שלוש נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully