וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "הקבוצה הזו לא מפסיקה להפתיע אותי"

אפילו מאמן ברצלונה התרשם מה-1:5 על אספניול: "מרגיש בטוח בדרך של הקבוצה הזו". פוצ'טינו: "בארסה קרובה לשלמות"

בברצלונה חגגו כמובן עוד ניצחון גדול. הפעם הקורבן היה אספניול בדרבי של קטלוניה, שהובסה בביתה 5:1 על ידי בארסה במסגרת המחזור ה-16 של הליגה הספרדית. אספניול השיגה שבעה ניצחונות ביתיים בשבעת משחקיה העונה באיצטדיון החדש וספגה שני שערים בלבד, אלא שמול הקבוצה הקטלאנית הבכירה זה היה סיפור אחר. החבורה של פפ גווארדיולה כבשה חמישייה והיא לוהטת.

"הקבוצה הזאת לא מפסיקה להפתיע אפילו אותי", אמר בסיום המשחק פפ גווארדיולה. "אנחנו מצליחים לנצח העונה בקלות גם במשחקים קשים. אספניול ספגה עד המשחד נגדנו רק שני שערים בבית. זה היה לילה גדול עבורנו. אנחנו מצליחים לייצר דינמיקה טובה מאוד. המשחק שלנו מדבר בעד עצמו. אני מרגיש טוב ומאוד בטוח לקראת המשך הדרך של הקבוצה הזו".

בסיום דיבר המאמן על המחווה הנהדרת שעשה הקהל של אספניול לאנדרס אינייסטה, שהוחלף על ידו כ-10 דקות לסיום. כזכור, אינייסטה הקדיש את שער הניצחון בגמר המונדיאל נגד הולנד לחברו ושחקן אספניול, דני חארקה, שהלך לעולמו לפני כשנה וחצי. "מגיע לאנדרס כל המחמאות ואני גם מודה לקהל של אספניול שהריע לו. אינייסטה הוא אחד מהמודלים שמייצגים את בארסה".

מי שרשם ציון דרך מרשים בקריירה הוא שוער בארסה ויקטור ואלדז, שרשם שיא ללא ספיגה בליגה של 577 דקות. השיא הקודם עמד על 7 דקות פחות. מאז השער של נילמאר מוויאריאל בקאמפ נואו נעל ואלדז את השער, עד הדקה ה-63 אז פאבלו אוסבלדו הרשית.

מן העבר השני, חרף היריבות הגדולה בין הקבוצות, מאמן אספניול מאוריסיו פוצ'טינו לא יכול היה שלא להחמיא לבארסה: "היא קרובה לשלמות. היא משחקת לפי הפילוסופיה של גווארדיולה. אנחנו ניסינו לעשות את המיטב והיו לנו כמה צ'אנסים להיכנס למשחק, אבל בארסה היא ברמה אחרת. אנחנו, מצידנו, צריכים להמשיך להשתפר ולהתבגר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully