וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטטיסטיקות נועדו להישבר

פינת החמישייה הסודית חפרה בארכיונים ומצאה שלל נתונים שיעזרו לכם להמר משחקי ראשון ושני. מתחילים בהפועל פתח תקוה והפועל חיפה

בפינת החמישייה הסודית אנחנו מציגים בפניכם את כל הסטטיסטיקות, הנקודות החשובות והאנקדוטות המעניינות שאתם פשוט חייבים לדעת לפני שאתם מסמנים את ההימור. הפעם, אנחנו עם הפועל פתח תקוה והפועל חיפה במשחק יום ראשון במחזור ה-15 בליגת העל ובשני עוברים לפרמיירליג הקפואה, שם מנצ'סטר סיטי מארחת את אברטון עם הזדמנות לנצל את גל הביטולים ולהעפיל לפסגה.

משחק מספר 29 (ראשון): הפועל פתח תקוה - הפועל חיפה 2.55, 2.75, 2.40

* הפועל חיפה מגיעה למשחק אחרי שני ניצחונות רצופים. הפסד החוץ האחרון של האדומים היה בתחילת אוקטובר (להפועל עכו) ומאז רשמה הקבוצה ארבעה משחקי חוץ ללא הפסד.

* לעומת זאת, הפועל פתח תקוה טרם ניצחה העונה במשחק ביתי ובארבעת משחקי הבית האחרונים לא צברה הקבוצה אף נקודה.

* בעונת 2007/8, כששתי הקבוצות היו בלאומית, ניצחה הפועל חיפה פעמיים את הפועל פתח תקוה במשחקי החוץ בתוצאה זהה, 0:2.

* בשביל הניצחון האחרון של האדומים על כחולים בליגה הבכירה צריך לחזור עד ינואר 2002 (0:2) ובשביל ניצחון החוץ האחרון, לכו עוד שנתיים אחורה.

* בעונה שעברה ניצחה פתח תקוה פעמיים בחיפה, אבל עומר בוקסנבוים היה האחרון שניצח לה משחק בית נגד האדומים. זה קרב במאי 2005 (0:1).

ההימור: 2

משחק מספר 78 (שני): מנצ'סטר סיטי - אברטון 1.55, 3.30, 4.40

* שלושת המפגשים האחרונים בין הקבוצות אותם אירחה מנצ'סטר סיטי הסתיימו בניצחון לטופיז, כשהמקומיים לא מצליחים לכבוש שער זכות. הניצחון הביתי האחרון של הסיטי על אברטון היה בינואר 2007, 1:2.

* אברטון לא ניצחה כבר שבעה משחקי ליגה ברציפות. לעומת זאת, הסיטיזנס לא הפסידו בשבעת משחקי הליגה האחרונים שלהם.

* למרות הרצף הגרוע של אברטון, הטופיז לא הפסידו משחק חוץ מאז המחזור השלישי. ארבעת משחקי החוץ האחרונים של אברטון הסתיימו ללא הכרעה.

* מנצ'סטר סיטי כבשה העונה רק שמונה שערי ליגה במגרשה הביתי לעומת 16 במשחקי החוץ.

* במנצ'סטר סיטי עסקו השבוע בעתידו של קרלוס טבז שרוצה לעזוב. כדאי למאנצ'יני וחבריו לקחת נתון מעניין בחשבון, בכל משחק שטבז כבש העונה, סיטי לא הפסידה.

ההימור: 1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully