וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברד יירד בדרום ספרד?

פינת לפנינו המבול ממשיכה לחפש רבי שערים והפעם מלאגה שמארחת את אתלטיקו מדריד והקרב בין קלינגר לנמני בבאר שבע

פינת לפנינו המבול ממשיכה להריח שערים והפעם אנחנו מתבייתים על המשחק בספרד בין מלאגה לאתלטיקו מדריד וממשיכים עם הקרב הגדול בין ניר קלינגר לאבי נמני כשהפועל באר שבע תארח את מכבי תל אביב. כזכור, ההימור הנפוץ הוא אנדר/אובר (2-3), כאשר אם אתם חושבים שיהיו במשחק שער או לא יהיו בכלל, הסימון הוא 1, אם אתם טוענים שיהיו שני שערים או שלושה, הסימון הוא X, ואם אתם חושבים שיהיו ארבעה שערים ומעלה, הסימון הוא 2.

משחק מספר 37 (ראשון): אנדר/אובר שערים (2-3) מלאגה - אתלטיקו מדריד 3.35, 1.90, 2.35

אחרי ההדחה המאכזבת מהליגה האירופית, לאתלטיקו מדריד נשארה רק הזירה המקומית ובמועדון רוצים להיאבק על המקום הרביעי שמוביל למוקדמות ליגת האלופות. על הנייר, אין יריבה יותר נוחה ממלאגה - הקבוצה עם ההגנה הכי גרועה בלה ליגה (ספגה 32 שערים) - כדי להתאושש מהמפלה ולצאת לדרך חדשה. מבט לעבר מפגשי העבר בין הקבוצות מבטיח טובות. בשישה מ-14 המפגשים האחרונים ביניהן נכבשו ארבעה שערים או יותר, ב-13 מה-14 נכבשו שני שערים או יותר. אנחנו מכינים את המטריות.

ההימור: 2

מספר 68 (שני): אנדר/אובר שערים (2-3) הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 2.70, 1.80, 3.10

מעבר לפיקנטריה שמוליד המפגש בין קלינגר לנמני, המשחק בווסרמיל קריטי לשתי הקבוצות שיודעות כי איבוד נקודות משמעו התרחקות מהצמרת. שתי הקבוצות בולטות השנה יותר בחלק ההגנתי. בשבעת משחקי הבית של באר שבע נכבשו העונה רק תשעה שערים בעוד מכבי תל אביב ספגה את כמות השערים הנמוכה בליגה ורק שישה מ-19 שערי הליגה שלה נכבשו מחוץ לבלומפילד. למרות זאת, אנחנו מעריכים שמוטיבציית השיא של שתי הקבוצות תביא לנו שערים בכמות סבירה.

ההימור: X

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully