וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "קבוצות אחרות במצב שלנו היו מרימות ידיים"

מנג'ר ווסטהאם היה נרגש לאחר ה-1:1 מול בלקבורן: "השחקנים נלחמו ונתנו על הדשא את התשובה הכי טובה לכל הספקולציות"

ווסטהאם נפרדה היום (שבת) מבלקבורן בתיקו 1:1 במסגרת המחזור ה-18, שהותיר אותה בצרות. הקבוצה של אברהם גרנט נותרה אחרונה עם 13 נקודות בלבד, למרות המשחק העודף, אך את המנג'ר הישראלי זה לא מרגש במיוחד. אחרי התיקו באיווד פארק הילל גרנט את הקבוצה שלו, שנאלצה להתמודד עם מספר פציעות וללא מספר שחקנים משמעותיים כמו רוברט גרין ו-ואלון בהרמי.

"אני חושב שהיינו יכולים להשיג יותר מתיקו, מפני ששיחקנו טוב", אמר גרנט, "ייצרנו מצבים וחצאי מצבים ובילינו הרבה בתוך הרחבה של בלקבורן, אך קבלת ההחלטות שלנו לא הייתה טובה. אני מתרשם מאוד מהרוח של השחקנים שלי. אני יודע שקבוצות אחרות עם בעיות כמו שלנו היו מוותרות ומרימות ידיים. ראיתם את השחקנים היום, הם לא ויתרו, נלחמו בצורה מרשימה מאוד ואני מאושר מזה". גרנט מאמין שהפציעות הפריעו לקבוצה שלו: "יש בעיות וזה לא קל. אני יודע את זה טוב מכולם, אני בוחר בדרך של למצוא פתרונות ולא לוותר, ואני שמח שהשחקנים עשו את זה טוב מאוד היום".

השבוע היו לא מעט ספקולציות לגבי המשך דרכו של גרנט בווסטהאם, אך הוא לא מתרגש מזה: "ראיתם את השחקנים היום, אני מכיר קבוצות אחרות שעם שניים או שלושה פצועים לא משחקות טוב, כולל קבוצות בצמרת שיש להן סגל גדול. אני חושב שהתשובה הטובה ביותר הייתה על כר הדשא, רוח הלחימה הייתה נהדרת, השחקנים נתנו הכל והתשובה היחידה שאנחנו יכולים לתת היא על הדשא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully