וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פ.ס.ז' פספסה הזדמנות לעלות לפסגה

הקבוצה מהבירה ספגה בדקה ה-88 והסתפקה ב-2:2 עם מונאקו. גם ראן נצמדה לליל המוליכה עם 0:1 דרמטי על ולנסיין

הליגה הצרפתית מתקרבת לסיום הסיבוב וכמו מדי שבוע, הצמרת רק הולכת ומסתבכת. המוליכה ליל תשחק רק מחר מול נאנסי, והערב (שבת) ראן נצמדה אליה עם 31 נקודות אחרי 0:1 דרמטי על ולנסיין. פאריס סן ז'רמן הייתה יכולה לעקוף את שתיהן בדרך לפסגה אבל שמטה ניצחון והסתפקה ב-2:2 עם מונאקו. גם מונפלייה (1:1 עם אוקזר) וברסט (1:1 עם ניס) פספסו הזדמנות לשפר עמדות.

פ.ס.ז' - מונאקו 2:2

אחרי שני ניצחונות רצופים החלו בבירה לפנטז על המקום הראשון, אבל רגע לפני השלמת המטרה חמקו מבין האצבעות של אנטואן קואמברה. סבסטיאן פויגרנייה נתן לאורחים מהנסיכות יתרון מפתיע בדקה ה-32, לפני שננה הפך את הקערה בצמד פרטי בדקות 40 ו-52. פ.ס.ז' החזיקה מעמד רק עד הדקה ה-88, אז איזן דניאל ניקולאי הרומני וחילק את הנקודות.

ראן - ולנסיין 0:1

ההתקפה של ראן לא עובדת טוב לאחרונה עם שער אחד בארבעת המשחקים האחרונים. גם הערב, ראה פרדריק אנטונטי את שחקניו מתקשים מול ניקולא פנטו עד שהגיע הבלם ז'אן קאנה-בייק שעלה לעזרת ההתקפה ונגח שער ניצחון דרמטי עמוק בתוך תוספת הזמן. ראן נדבקת זמנית לליל במקום הראשון וגם סוגרת משחק רביעי ברציפות ללא ספיגה.

מונפלייה - אוקזר 1:1

הקבוצה של רנה ז'רארד ממשיכה לאבד גובה לאחר שצברה נקודה אחת משלושת המשחקים האחרונים, שוב לא הצליחה מונפלייה להשיג ניצחון והיא ממשיכה להתרחק מהצמרת. שער של יונס בלחנדה בדקה ה-58 העלה את המארחים ליתרון, אבל אלן טראורה איזן בדקה ה-77. למרות הנקודה, אוקזר ממשיכה להידרדר עם משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון והיא מתקרבת לאזור המסוכן.

ניס - ברסט 1:1

העולה החדשה המפתיעה שאפילו זכתה להוביל את הטבלה במשך מספר מחזורים ממשיכה להתרחק מהצמרת. יוהאן מרטיאל העלה את ברסט ליתרון בדקה השביעית, אבל דניאל ליובייה קבע חלוקת נקודות כעבור שבע דקות.

משחקים נוספים:

טולוז - לוריין 0:3
לטולוז: פאולו מצ'אדו (15, 60 בפנדל), פדריקו סנטאנדר (67)

סנט אטיין - ארל-אביניון 0:2
לסנט אטיין: לורן בטלה (51), עמנואל ריבייר (52)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully