וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן: "אני לא מסוג האנשים שמרימים ידיים"

18.12.2010 / 21:37

למאמן בני יהודה אין כוונה להתפטר אחרי התבוסה למכבי פ"ת, גארידו סובל משבר ברגל וייעדר חודשיים. דוד: "תוצאה גדולה"

בני יהודה הובסה הערב (שבת) 3:0 על ידי מכבי פתח תקוה והלחץ בקבוצה הגיע לשיאים חדשים. הזהובים נחלו הפסד שלישי ברציפות אחרי עוד תצוגה חלשה, בעיקר בחלק ההגנתי, ואוהדי הקבוצה קראו לדרור קשטן להתפטר בעקבות הנפילה למקום ה-12 בטבלה. איבן גארידו, שפונה לבית החולים אחרי שנפגע בקרסולו והוחלף בדקה ה-40, סובל משבר בכף רגלו וייעדר חודשיים.

"האוהדים מביעים אכזבה וזה חלק מהמשחק", אמר קשטן בסיום. "לא צריך גם להתרגש מכך. אין לי שום כוונה להתפטר, אני לא מסוג האנשים שמרימים ידיים. זה מאכזב, אבל יש גם נקודות חיוביות. את הסיכומים נעשה בסוף השנה. זו הייתה הופעה מאוד מאכזבת. ספגנו שני שערים תוך 13 דקות ונשברנו, המחצית הראשונה הייתה יכולה להיגמר בצורה רעה יותר".

לירוי צעירי הוסיף: "זה לא היה נעים, ההפסד הזה מביש. הביטחון שלנו ירד ואפשר להגיד שהפגרה באה בזמן. האמת היא שאין יותר מדי מה להוסיף. חייבים להמשיך הלאה".

בצד המנצח היה פרדי דוד, שגם בהיעדרו של עומר דמארי הפצוע ראה את שחקניו מטיילים לניצחון קליל. "הבאנו תוצאה גדולה", אמר דוד. "היינו עם סגל חסר והוצאנו שלוש נקודות. בני יהודה היא קבוצה ששייכת לצמרת. היינו יכולים להבקיע יותר שערים. אני שמח מהבכורה של גולדנברג שהמשיכה את השילוב של הצעירים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully