וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: אשדוד גברה 2:3 על אשקלון

ניר ביטון (20, 71) ומשה אוחיון (67) עזרו לקבוצה של ג'ון גרגורי לסיים את הסיבוב עם ניצחון. עבאס צימק לאורחים (47, 89)

מ.ס אשדוד סיימה את הסיבוב הראשון עם ניצחון ביתי 2:3 על הפועל אשקלון. החבורה של ג'ון גרגורי, שהייתה מאוד לא יציבה לאורך כל 15 המחזורים, סיימה את הסיבוב במקום התשיעי עם 20 נקודות. בהחלט נתון מאכזב במיוחד לאור העובדה שהניצחון הערב היה השני של הקבוצה במשחקי הבית. מנגד, אשקלון סופסוף מצאה את הרשת (אחרי שכבשה שער אחד בשבעת המשחקים האחרונים), אבל לפניה עוד מאבקים קשים בחלק התחתון.

גרגורי נהנה מיכולת מצוינת של ניר ביטון ומשה אוחיון. הקשר הצעיר כבש את השער הראשון ונגח את השלישי. אוחיון, הקפטן שלא מפסיק לכבוש העונה, כבש שער אחד ובישל לביטון ועלה לראש טבלת המבקיעים עם 11 שערים. האס ההתקפי של אשקלון היה מחמוד עבאס עם שתי בעיטות נפלאות ממרחק, אבל זה לא הספיק לקבוצה של גיא עזורי ששבה להפסיד אחרי הניצחון על בני סכנין בשבוע שעבר.

אשדוד שלטה ללא עוררין מהפתיחה ובאה על שכרה בדקה ה-20. ביטון שחרר פצצה מ-20 מטרים, הכדור פגע בקורה של אהורלו וחדר פנימה. אשדוד המשיכה להיות טובה יותר, אך לא השכילה להגדיל את היתרון במחצית הראשונה. סארקי רשם החמצה גדולה בדקה ה-39 כשמנגד, אשקלון לא הצליחה להיכנס למשחק והציגה כדורגל לא תכליתי.

המחצית השנייה נפתחה עם שוויון נהדר של אשקלון. בדקה ה-47 עבאס סובב כדור חופשי גדול מ-25 מטרים לרשת של שקל וקבע 1:1. השוויון החזיק מעמד 20 דקות. סארקי המצוין פרץ מימין והגביה למרכז, אהורלו לא יצא ומשה אוחיון נגח מקרוב לרשת. בדקה ה-71 אשדוד חגגה את השלישי. משה אוחיון עבר לתפקיד המבשל עם כדור חופשי שננגח פנימה על ידי ביטון. דקה לסיום הספיק עבאס לצמק ל-3:2 בבעיטה מחוץ לרחבה.

הרכב מ.ס. אשדוד: יוסי שקל, ישראל ראש, אפה אמברוז, מתן אוחיון, רחמים צ'קול, ניר ביטון (בן בוטבול, 77), סטפן קינגווה, משה אוחיון, עמנואל סארקי, איציק כהן (נבו מזרחי, 77), עידן שריקי.

הרכב הפועל אשקלון: סטיבן אהורלו, רביד גזל, דניאל היידמן, יניב אלול, אדיר טובול, שי פטלק (שניר גואטה, 46), אמייה טגה, מחמוד עבאס, זוראב מנטשאשווילי, אריק גאוו (אור עלאווה, 80), עוסמן בשירו (חנן פדידה, 46).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully