וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר זכתה בגביע העולם לקבוצות

האיטלקים ניצחו 0:3 את מזמבה האפריקאית והניפו תואר שני העונה, בניטז איים בסיום: "רוצים אותי כמאמן? תנו לי שליטה"

בעוד שבליגה האיטלקית ובליגת האלופות אינטר חווה לא מעט אכזבות, ובזמן שאוהדיה דורשים את ראשו של המאמן רפא בניטז, הרי שהערב (שבת) במילאנו יכולים להתנחם בדבר אחד: הקבוצה זכתה בתואר שני העונה. אחרי הזכייה בסופר קאפ האיטלקי, הניפה אלופת אירופה את גביע העולם לקבוצות, אחרי שגברה בגמר חד צדדי על מזמבה האפריקאית 0:3.

האיטלקים שחלפו על פני סאונגנאם הדרום קוריאנית בחצי הגמר (0:3) פגשו את מזמבה מקונגו, שהפתיעה את אינטרנסיונל בחצי הגמר, אבל האפריקאים לא הצליחו לשחזר את ההפתעה, והתנחמו בכבוד של ההעפלה לגמר, בנוסף לפגישה עם הענקית האיטלקית.

כבר בדקה ה-12 עלתה אינטר ליתרון כשמהלך שהחל בסמואל אטו מצא את גוראן פאנדב במרכז הרחבה של הדרום אפריקאים, וזה לא התקשה כדי לכבוש את הראשון. לא חלפו 4 דקות והאיטלקים כבר עלו ל-0:2, אחרי שאטו שלח טיל נמוך מקצה הרחבה, כדי להוציא לחלוטין את האוויר מהיריבה.

מזמבה ניסתה לחזור למשחק, אבל התקשתה מאוד להגיע למצבים במהלך המחצית הראשונה וכמעט ולא ביקרה ברחבה של אינטר. שחקניו של בניטז הורידו הילוך במחצית השניה אבל גם זה לא ממש סייע למזמבה להתקרב להזדמנויות ממשיות, ובדקה ה-85 סגרו האיטלקים את הסיפור, כשג'ונתן ביאביאני קיבל כדור טוב מסטנקוביץ' ונעץ את המסמר האחרון בדרך לתואר.

בניטז מתחיל לאיים

אם לפני המשחק בניטז קיבל איומים מהמועדון, עכשיו, אחרי הניצחון, הוא זה שמאיים. "אני רוצה להקדיש את הניצחון הזה לכל האנשים שעבדו קשה בקבוצה ושלא הפסיקו להאמין בנו", אמר בניטז, ועבר לטון התקפי יותר: "ברור שאני צריך לשוחח עם הנשיא מאסימו מוראטי ועם המנהל מרקו בראנקה. עכשיו אני צריך תמיכה, ואם אקבל אותה, נוכל להצליח ביחד".

בניטז רוצה גם תמיכה מוראלית, אחרי ימים קשים בהם ההנהלה פקפקה ביכולותיו להוציא את הקבוצה מהבוץ, אבל הוא זקוק גם לתמיכה כספית. "דיברתי עם מוראטי לגבי מועד ההעברות הקרוב, והוא יודע במה הדברים אמורים", טען בניטז, "בעבר ספגתי לא מעט ביקורת, ונשארתי מנומס ולא הפניתי אותה החוצה. אם אינטר רוצה אותי כמאמן שלה, היא חייבת לתת לי שליטה מלאה על כל מה שקורה בסגל. תמיכה צריכה להיות 100 אחוז, בכל התחומים. אחרת לא מנצחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully