וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון לדרוקר ואריס, הפסד לשרף וסנט פטרסבורג

אריס התאוששה עם 85:94 על היראקליס, סנט פטרסבורג נכנעה בבית 77:64 לקובאן. 15 נקודות למילאן מצ'באן בהפסד ורסאץ'

אחרי פתיחת עונה טובה בליגה, נחלו הערב (שבת) ספרטק סנט פטרסבורג וצביקה שרף הפסד ביתי כואב לקובאן 77:64. האורחים היו טובים יותר לאורך כל המשחק, והוליכו ביתרון 7 במחצית. שחקניו של שרף צימקו לקראת הרבע האחרון, אבל כשלו הגנתית צ'למרס מקובאן שהפציץ מחוץ לקשת, בדרך להפסד הביתי. לאונל צ'למרס הוליך את קלעי האורחים עם 23 (6 מ-11 לשלוש) מייקל ווילקינסון תרם 16. לסנט פטרסבורג: פטאר פופוביץ' 16 (7 מ-7 מהשדה), הנרי דומקאנט 15 ו-7 ריבאונדים.

ננו גינצבורג נחל הערב הפסד עם קבוצתו, נימברוק, במסגרת הליגה האדריאטית בזאגרב, 92:84 מול הקבוצה המקומית. המשחק היה צמוד מאוד בפתיחה כשאף אחת מהקבוצות לא מצליחה להשיג בריחה, אך סיום טוב של המחצית עבור המארחים, ורבע שלישי טוב העניק להם יתרון דו ספרתי אותו לא עזבו עד לסיום. לוקה זוריץ' הוליך את קלעי זאגרב עם 30 נקודות. פאבל פומפרלה הוליך את קלעי נימברוק עם 29, אפיק ניסים רשם 11 נקודות (4 מ-8 מהשדה) ב-21 דקות.

ביוון התאוששה אריס סלוניקי מהתבוסה לפנאתנייקוס במחזור הקודם עם ניצחון 85:94 על היראקליס. קבוצתו של שרון דרוקר נצמדה מחדש לדבוקת הצמרת שדולקת אחרי שתי הגדולות עם ניצחון לא קל על האורחת מהתחתית.

ולידיעת מכבי תל אביב, מילאן מצ'באן גבר את חובותיו עבור ורסאץ', אם כי סביר להניח שהפורוורד היה מעדיף לצאת בטון חיובי יותר. ורסאץ' הפסידה בבית לזאדאר 88:74 בליגה האדריאטית, אחרי שכבר הוליכה ביתרון דו ספרתי במחצית הראשונה. זאדאר הצליחה לצמק ברבע השני לנקודה בלבד, ולרבע האחרון היא הגיעה לבדה, רצה ל-13:23 והבטיחה לעצמה את הניצחון. מרקו קאר הוליך את קלעי זאדאר עם 23. את ורסאץ' הוליך בויאן קרסטוביץ' עם 17, מצ'באן נפרד מקבוצתו עם 15 נקודות ב-37 דקות, וחילק 4 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully