וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטהאם סיימה ב-1:1 עם בלקבורן

הפטישים של גרנט חילצו 1:1 בבלקבורן אך נותרו במקום האחרון. שבע דקות ראשונות העונה לתמיר כהן בהפסד בלקבורן

ווסטהאם חילצה הערב (שבת) נקודה יקרה במאבקי התחתית שלה כשסיימה ב-1:1 עם בלקבורן. למרות השלג שירד גם באיווד פארק המשחק יצא לדרך, שלא כמו יתר משחקי המחזור שנדחו, ושתי הקבוצות לא הציגו משחק גדול לאלפי האוהדים הבודדים שהגיעו לאצטדיון, אך יצאו יחסית מרוצות מחלוקת הנקודות.

הרוברס, שלא ניצחו את האורחת מלונדון בארבעת ביקוריה האחרונים באיווד פארק, היו נחושים יותר במחצית הראשונה שהסתיימה ללא שערים, לפני שריאן נילסן נתן למקומיים את היתרון בדקה ה-51.

לאחר מכן ערך גרנט שני חילופים התקפיים, והפטישים שלו החלו ללחוץ יותר על השער של פול רובינסון. אחרי כמה החמצות הגיע השוויון המיוחל מרגליו של המחליף ג'וניור סטאניסלס בדקה ה-77, שהעניק למאמנו קצת יותר מרווח נשימה, כשהאולטימטום שהציבה לו ההנהלה עדיין מרחף תחת ראשו, והוא יודע שכדי לשרוד את חג המולד בתפקיד הוא יצטרך להתחיל לנצח כבר בשבוע הבא במשחק החוץ מול פולהאם.

מהלך המשחק

בדקה הרביעית סיכן מורטן גאמסט פדרסן לראשונה את השער של ווסטהאם בבעיטה חופשית חזקה שחלפה מעל המשקוף. בדקה העשירית נפצע ג'ייסון רוברטס והוחלף על ידי בנג'אני בהתקפת הרוברס. רק בדקה ה-17 רשמו האורחים מצב ראשון, כשג'ונתן ספקטור השתלט על כדור אבוד על סף הרחבה אבל בעט החוצה. הפטישים השתפרו לקראת סיום המחצית, ובדקה ה-41 הגיע גם פרדריק פיקיון למצב טוב בתוך הרחבה אבל החמיץ את המסגרת.

הדקות הראשונות של המחצית השנייה שוב היו של בלקבורן, וכריסטופר סמבה נגח כדור מסוכן לרוחב השער שלוש דקות אחרי החזרה מחדרי ההלבשה. בדקה ה-51 המקומיים כבר מצאו את הרשת, כשריאן נילסן מצא את עצמו פנוי בתוך תיבת החמש, בעט חלש לידיו של רוד בופין, אבל השוער המחליף שפתח במקום רוברט גרין הדף רע בחזרה אל נילסן שדחק פנימה וקבע 0:1 לבלקבורן.

בדקה ה-58 ניסה גרנט להמריץ את ההתקפה שלו כשהכניס את קרלטון קול וג'וניור סטאניסלס. כעבור שבע דקות הגיע קול להזדמנות ראשונה אחרי שקיירון דייר מצא אותו שבעה מטרים מהשער, אבל הבעיטה של החלוץ המוכשר נהדפה. בדקה ה-71 היה זה מתיו אפסון שבעט מקרוב לקורה, וסף הלחץ על הספסל של ווסטהאם הרקיע שחקים. אלא שבדקה ה-77 פרץ סקוט פארקר לרחבה והעביר לסטאניסלס שבעט כדור אלכסוני חזק לרשת וקבע 1:1. טל בן חיים שיחק 90 דקות במדי ווסטהאם.

* במשחק הנוסף היחיד ששוחק היום באנגליה ניצחה סנדרלנד 0:1 את בולטון. דני וולבק כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-32, תמיר כהן שותף במדי הוונדרס לראשונה העונה כשעלה כמחליף בדקה ה-83.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully