וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת התמיכה של אברהם גרנט

מנג'ר ווסטהאם נעזר בחברים: "נפגשתי עם אנצ'לוטי במסעדה. מתקשרים אלי מאמנים מכל העולם ושואלים אותי על המצב"

עוד לפני המשחק מול בלקבורן הערב (שבת), אברהם גרנט מצא כמה דקות כדי לדבר עם התקשורת האנגלית על הלחץ הגדול שחווה מנג'ר של קבוצת תחתית בפרמיירליג. "כשאתה אומר 'כדורגל', הדבר השני שאתה אומר הוא 'לחץ'. הלחץ הזה יכול לדחוף אותו להישגים, אבל הוא גם יכול להרוג אותך", אמר גרנט וחשף כי שוחח לפני מספר ימים עם מנג'ר לחוץ נוסף: קרלו אנצ'לוטי. "נפגשתי עם קרלו במסעדה. הוא היה עייף. אלה לא ימים קלים למאמנים. אתה ישן פחות, כי אתה כל הזמן חושב איך אפשר לשפר דברים, אבל אלה החיים של מנג'ר".

גרנט אף דיבר על חרושת השמועות, לפיה הנהלת ווסטהאם בקרוב תפטר אותו לטובת מאמן אחר. "אני לא נאיבי. אני נהנה לעבוד עם ההנהלה הזו, אבל לא דיברנו על העתיד שלי - דיברנו על הקבוצה, על חודש ינואר, על כיצד ניתן להשתפר, על המצב הכלכלי, אלה אותם דברים עליהם דיברתי עם רומן אברמוביץ' בצ'לסי, או בשנה האחרונה שלי בפורטסמות'".

"מנג'רים צעירים ממדינות אחרות מתקשרים ושואלים אותי על המצב. אני אומר להם: 'מה זה משנה? האם זה ישנה את הטקטיקה שלכם? ישנה את הרצון שלכם לנצח? זה לא ישנה דבר'", הוסיף גרנט. "כשאתה בעבודה הזו אי אפשר לדעת מה מחכה מעבר לפינה, אבל זה לא צריך לשנות כלום. אני עדיין אוהב את הכדורגל כל כך, אוהב ליצור ואוהב את האתגר, ויש לנו אתגר גדול בווסטהאם".

כפי שניתן להבין, למרות המצב הקשה בטבלה, גרנט עדיין אופטימי. "ברגע שאחשוב שאני לא יכול לעמוד במטרה שלנו - לא רק להישאר בליגה, אלא יותר מזה - אחשוב על עתידי, אבל עכשיו אני מאמין. לצערי לא לקחנו נקודות מקבוצות מהן היינו טוב יותר. אנחנו צריכים להשתפר בהרבה דברים, אבל אני רואה את הרוח שלנו, אני רוח כמה השחקנים רוצים לנצח ואני מכיר את האיכויות שלהם. זה לא יהיה קל, כי אין אף קבוצה חלשה העונה בליגה, אבל זה אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully