וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ת"א הביסה 0:4 את הפועל ר"ג

האדומים התגברו על המתיחות בהנהלה ונפרדו יפה מדה סילבה, שגם כבש בנגיחה (35). בן שהר, תמוז ואבוטבול השלימו

סערה גדולה עברה על הפועל תל אביב הבוקר (שבת) כשנודע שהבלם דגלאס דה סילבה סיכם את תנאיו ברד בול זלצבורג ללא ידיעתו של משה הראל. למרות הבעיות, האדומים הצליחו להתנתק ל-90 דקות מהבלגאן בהנהלה, הראו שמבחינה מקצועית הם מצליחים לחפות על כל בעיה ניהולית, וטיילו ל-0:4 על הפועל רמת גן החלשה במסגרת המחזור ה-15 בליגת העל. ערן זהבי רשם עוד משחק יעיל, כשבישל את שלושת השערים הראשונים. את הראשון כבש בן שהר בדקה ה-20, דה סילבה את השני בדקה ה-35 ותמוז את השלישי בדקה ה-59. שי אבוטבול הצטרף לחגיגה עם בעיטה חופשית בדקה ה-88.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים, בן שהר (אמצע) עם דדי בן דיין. ברני ארדוב
פתיחה קלה. שחקני הפועל חוגגים/ברני ארדוב

הקבוצה של אלי גוטמן נותרה דבוקה למכבי חיפה עם 32 נקודות, לעומת 34 של הירוקים. הקבוצה של צביקה צמח, לעומת זאת, נותרה אחרונה עם שלוש נקודות, ונראה שיהיה לה קשה מאוד לשרוד בליגה, בטח ביכולת הזו וכשהיא סוגרת סיבוב עם ניצחון בודד. אפילו כשהייתה לה הזדמנות לצמק, דימיטאר טלקיסקי, שקיבל כבוד לפני המשחק כשהפועל ערכה לו טקס, בעט פנדל מעל השער (71).

אם יש משהו שהפועל תל אביב למדה, זה שאין דבר חשוב כמו שער מוקדם מול קבוצה שבאה להתגונן מולה בבלומפילד. רק לפני שלושה שבועות הפסידו האדומים 2:0 בבית למ.ס. אשדוד לאחר שלא מצאו את הרשת ושילמו על כך ביוקר. היום הצליחה הפועל להתגבר על המכשול הזה, כשבן שהר כבש בדקה ה-20 לאחר בישול יפה של ערן זהבי והרגיע את המערכת וגם את עצמו, שכן זה היה שערו השני בלבד העונה בליגה (במיוחד כשהוא הגיע אחרי החמצה מזעזעת). מהרגע הזה לא באמת הייתה תחרות בין שתי היריבות, והאדומים גם מצאו את השני בדקה ה-33 מנגיחה של דה סילבה.

המחצית השנייה כבר הייתה די מביכה בין שתי קבוצות, שהמרחק ביניהן הוא של ליגה אחת לפחות, אם לא יותר. הקבוצה רמת גן נראתה ממש חסרת אונים, כשרק יכולת מרשימה של השוער הצעיר שלה, איתי ארקין, מנע מטוטו תמוז חגיגה גדולה. בסופו של דבר ארקין נכנע לתמוז, שכבש בדקה ה-59 וקבע 0:3. האדומים המשיכו להכתיב את הקצב במרכז השדה עם שי אבוטבול וזהבי, שניווטו את המשחק גם לאגפים ולבן דיין וטועמה בשמאל וקנדה ו-ורמוט בימין, כשגם יוסי שבחון שנכנס המשיך את השליטה המוחלטת. רמת גן עוד הצליחה להשיג פנדל, שהיה יכול לצמק מעט את התבוסה, אך טלקיסקי בעט לשמיים. לעומתו, אבוטבול ביצע בעיטה חופשית מצוינת וקבע 0:4 בדקה ה-88 וכך זה גם בסיום.

בדקה ה-85 עשתה הפועל תל אביב סטנדינג אוביישן מרגש לדגלאס דה סילבה, שהוחלף על ידי באדיר וזכה לראות את כל איצטדיון בלומפילד, כולל אלי גוטמן וחבריו על הדשא ובספסל, עומד על רגליו ונפרד ממנו. אין ספק שהבלם הברזילאי הוא אחד הזרים הכי טובים ששיחקו בכדורגל הישראלי אי פעם ולבטח אחד הזרים האיכותיים ביותר. האדומים עוד עשויים להתגעגע לכוח, למהירות, לגיוון ולמשחק ההתקפה האיכותיים שלו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

מחצית ראשונה

דקה 14: בן דיין הגביה לעבר הרחבה, תמוז נגח חלש לידיו של ארקין.

דקה 15: ורמוט הכניס כדור עומק לאבוטבול, שיישר לאמצע ושהר החמיץ משני מטר מול שער ריק. לאחר מכן התברר שהישראלי היה בנבדל, אך איזו החמצה!

דקה 19: בן דיין פרץ משמאל ויישר לאמצע, טועמה פיספס את הכדור.

דקה 20: גול! זהבי עבר שני מגנים והכניס כדור עומק יפה לשהר, שהפעם לא התבלבל וגילגל לפינה הרחוקה. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 35: גול! זהבי הגביה קרן, דה סילבה הגיע מאחור ונגח חזק לפינה את השער, שככל הנראה יהיה שער הפרידה שלו מהאדומים. 0:2 להפועל תל אביב.

דקה 39: דה סילבה הוריד עם הראש כדור ארוך. פרנסמן השתלט ובעט חזק מ-10 מטר, ארקין התעופף והציל נפלא.

דקה 45: הגבהה הגיעה לתמוז, שנגח חזק ופנימה. אך השער נפסל בשל עבירה של דה סילבה.

מחצית שנייה

דקה 56: דה סילבה הרחיק כדור מהגנת הפועל, והוא הגיע ישר לרומן שבעט חזק מעל השער.

דקה 58: טועמה מצא את תמוז ברחבה, החלוץ בעט חזק אך ארקין שוב היה במקום והדף.

דקה 59: גול! זהבי הכניס לתמוז, שהחזיר לו וקיבל בחזרה, עבר את השומר שלו ושיחרר טיל לפינה הקרובה, הפעם ארקין היה חסר אונים. 0:3 קל להפועל תל אביב.

דקה 71: פנדל! צ'קאנה הגביה, רומן נגח ואניימה הדף, רומן שוב בעט והכדור נעצר בידו של אבוטבול. טלקיסקי לקח את הפנדל, אך בעט טיל מעל השער ישר ליציע.

דקה 88: גול! בעיטה חופשית של אבוטבול מ-27 מטר מצאה את ארקין מנומנם והכדור הלך לבין חיבורי הקורות. 0:4 להפועל תל אביב.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, דגלאס דה סילבה (וואליד באדיר, 84), ביוואן פרנסמן, דדי בן דיין, שי אבוטבול, ערן זהבי, סלים טועמה (יוסי שבחון, 60), גילי ורמוט, בן שהר (ויקטור מרעי, 75), טוטו תמוז.

הרכב הפועל רמת גן: איתי ארקין, קרלוס צ'קאנה, אלין טופוזאקוב, אלי לוי (יקיר שינה, 49), תמיר בן עמי, דן רומן (וובה בראון, 77), עידן סרור, תמיר פור, אורי ביבי, דימיטאר טלקיסקי, לירון דיאמנט (חי בן לולו, 46).

דגלאס דה סילבה (אמצע) בלם הפועל תל אביב עם חבריו. ברני ארדוב
חגיגה אדומה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully