וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נרלינגר: "רוצים לסגור את החשבון עם אינטר"

בבאיירן רוצים לנקום על ההפסד בגמר האלופות בעונה שעברה. גווארדיולה: "ארסנל קבוצה קלאסית עם שחקנים גדולים"

הגרלת שמינית גמר ליגת האלופות היום (שישי) בישרה על שחזור ישיר לגמר של המפעל מהשנה שעברה, כשאינטר ובאיירן מינכן תתעמתנה פעם נוספת. יחד עם זאת, שתי הקבוצות לא מזכירות העונה של יכולתן מהשנה שעברה והן מתקשות מאוד בזירה המקומית, מה שהפיח חשש אצל שתיהן בעקבות ההגרלה.

"יהיה עניין של נקמה מבחינתם וצריך לראות באיזה מצב נגיע למשחקים נגדם", נזהר נשיא אינטר, מאסימו מוראטי, "פגשנו את באיירן פעמים רבות. זה משחק היסטורי, אבל מוקדם מדי לשפוט מה יקרה כי יש עוד חודשיים. בשנה שעברה הגענו לגמר אחרי שעברנו את אלופת אנגליה ואת אלופת ספרד. הפעם אנחנו פוגשים את אלופת גרמניה. נראה מה יהיה".

נשיא באיירן, קארל היינץ רומיניגה, אמר: "לקבל את אינטר זו הגרלה קשה מאוד, כנראה הקשה ביותר שיכולנו לקבל", והמהנהל הספורטיבי של המועדון, כריסטיאן נרלינגר, הוסיף: "אנחנו עדיין מתאבלים על ההזדמנות שאבדה לנו בגמר במדריד בשנה שעברה. עכשיו, בשני המשחקים נוכל לסגור את החשבון שלנו איתם. אני ממתין בציפייה למשחקים".

גווארדיולה: "לארסנל יש עונה טובה"

המשחק המסקרן השני של שלב שמינית הגמר יפגיש את ברצלונה וארסנל. לפני ארבע וחצי שנים הן נפגשו בגמר והקטאלונים ניצחו 1:2, כשבעונה שעברה התמודדות כפולה ברבע הגמר נפתחה עם 2:2 בלונדון והסתיימה עם 1:4 של בארסה בבית, כשלאו מסי כובש רביעייה.

"ארסנל היא קבוצה קלאסית. הם משחקים כדורגל מצוין עם סגנון קבוע במשך שנים. הם גורמים לך לעבוד קשה מאוד על המשחק ההגנתי שלך", החמיא פפ גווארדיולה, שרותה להחזיר את התואר האירופאי לברצלונה. "למרות שהם לא סיימו ראשונים בבית שלהם, יש להם עונה טובה. סאמיר נאסרי נמצא בכושר נהדר וססק פברגאס יהיה כשיר עד פברואר. יש להם שחקנים גדולים".

בארסנל מתמקדים במשחק הליגה מחר נגד סטוק, אבל חבר ההנהלה דייויד מיילס, שנכח בהגרלה, אמר: "זה יהיה מפגש בין שתי קבוצות שמשחקות כדורגל התקפי ואנחנו מצפים לו בקוצר רוח. בפעמים האחרונות שנפגשנו ידה של ברצלונה הייתה על העליונה, כך שהגיע הזמן שנהפוך את הגלגל ואני מקווה שנעפיל לרבע הגמר. כל הגרלה היא קשה, אבל אם להיות כן, ברצלונה היא כנראה הקבוצה הכי טובה באירופה כרגע".

רדנאפ: "אתגר נהדר עבורנו"

טוטנהאם היא אחת משלוש קבוצות שהעפילו לשמינית גמר ליגת האלופות לראשונה בהיסטוריה שלהן (ביחד עם שחטאר דונייצק ופ.צ קופנהגן) ואחרי שכבר פגשה את אינטר בשלב הבתים, היא חוזרת לסן סירו, הפעם למפגש עם מילאן.

חבר הנהלת הרוסונרי ומי שייצג אותה בהגרלה, אומברטו גנדיני, אמר: "נפגוש קבוצה חזקה שסיימה את הבית שלה במקום הראשון. תמיד מרתק לשחק באנגליה ואני שמח שמילאן תשחק בליין. גארת' בייל הוא שחקן מצוין וכך גם פיטר קראוץ', רפאל ואן דר וארט ואחרים. יש להם שחקנים נהדרים, אבל אנחנו בכושר טוב והשגנו תוצאות טובות. אנחנו קבוצה אגרסיבית, התקפית אבל מאוזנת. אני משוכנע שנעשה תוצאה טובה בלונדון".

בטוטנהאם, הארי רנדאפ דווקא היה שבע רצון מההגרלה, ואמר: "זו הגרלה נהדרת. הולך להיות משחק מרגש וזה משחק ששווה לחכות לו. למילאן יש רקורד מרשים, הם מובילים את הליגה, יש להם שחקנים נהדרים. יש למה לצפות. זה אתגר נהדר עבורנו, יש להם איכויות רבות. אמרתי כבר לפני כן שלא יהיה אכפת לי לשחק מולם מכיוון שאתה רוצה לשחק נגד הקבוצות הטובות בעולם, זה מה שאנשים רוצים לראות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully