וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קסאנו סיכם במילאן

החלוץ הבעייתי של סמפדוריה עשוי לעבור בינואר לרוסונרי, שאישרו את המגעים, ולתפוס את מקומו של רונאלדיניו שיעזוב

כנראה שמילאן מרגישה מספיק מוכנה ללכת השנה עד הסוף והיא לא בוחלת באף אמצעי כדי להצליח. הרשת "סקיי ספורט" באיטליה מדווחת כי כוכבה השערורייתי של סמפדוריה אנטוניו קסאנו סיכם באופן עקרוני על תנאיו ברוסונרי, וכעת זה נראה רק עניין של זמן עד שהחלוץ הנהדר ופרובלמטי ישלים את המעבר למוליכת הסרייה א', במהלך חלון ההעברות בחודש ינואר.

מי שנתן אור ירוק להוצאת העסקה לפועל הוא מאמן הרוסונרי מסימיליאנו אלגרי. קסאנו ישלים מעבר מלא לקבוצה ממילאנו ולא יושאל, כפי שחשבו בתחילה. קסאנו אמור לחתום על חוזה עד 2014 תמורת כ-3.5 מיליון יורו לעונה פלוס בונוסים. כמו כן, אם אכן קסאנו יימכר למילאן הרי שאחת מהקבוצות תצטרך להעביר סכום של כ-5 מיליון יורו לריאל מדריד, קבוצתו הקודמת של החלוץ בן ה-28.

במילאן אישרו את המגעים שמנהלת הקבוצה עם השחקן יליד העיר הדרומית, בארי, כאשר מי שאמור למצוא את עצמו מחוץ למועדון, במקרה שאכן קסאנו יגיע, הוא רונאלדיניו. קסאנו הגיע לסמפדוריה בעונת 2007/8 ומאז זרח, אלא שהשנה הוא הסתכסך עם הבעלים של סמפ מה שגרם לשני הצדדים לסיים את ההתקשרות ביניהם.

"קסאנו יהיה מחליף מצוין לפיליפו אינזאגי", אמר סגן נשיא המועדון אדריאנו גליאני, "למרות שהוא מביא איתו תכונות שונות לגמרי. בכל מקרה, העסקה עדיין לא גמורה ומנויה. נצטרך לראות היטב מהן הדרישות של סמפדוריה. כמו כן, נבדוק מי ישלם את המיליונים שריאל מדריד דורשת, כי מילאן זו בטוח לא תהיה".

אגב, אם לשפוט לפי דבריו של הבעלים של מילאן וראש ממשלת איטליה, סילביו ברלוסקוני, הרי שקסאנו לא כזאת מציאה גדולה. ברלוסקוני נשאל כיצד הוא מעריך את החלוץ האיטלקי, ואמר: "ככה-ככה. רונאלדיניו יותר טוב". האם זו האמת שיוצאת מפיו של האיש הממולח או שמא עוד תכסיס מיני רבים כדי להונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully