וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - הפועל אשקלון: מקרייב ייעדר, שריקי בהרכב

החלוץ הבולגרי הפצוע המריא לחופשת מולדת, שריקי יחליפו. באשקלון יודעים: "אם נפסיד וניראה רע, תהיה פגרה חמה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

מ.ס. אשדוד:

שתי הקבוצות כבר נפגשו העונה פעמיים במסגרת גביע הטוטו. כל אחת מהן ניצחה 0:2 בביתה. המשחק מחר יהיה קרב בין הקבוצה הכסחנית ביותר בליגת העל, הפועל אשקלון שמוליכה את טבלת ספיגת הכרטיסים הצהובים עם 42 כרטיסים מתחילת העונה, ממוצע של שלושה למשחק, לבין הקבוצה ההוגנת של ליגת העל, אשדוד שממוקמת אחרונה בטבלת צבירת הכרטיסים הצהובים עם 24 כרטיסים בלבד, 1.7 בממוצע למשחק.

המלצה לצופים – חכו בסבלנות כי כנראה שבשביל לראות שערים במשחק הזה, נמתין למחצית המשחק. 34 שערים נכבשו העונה במשחקיה של מ.ס. אשדוד, 23 מתוכם נכבשו במחצית השנייה.

הפועל אשקלון:

היום אולי מדובר בעוד משחק ליגה, אך לאורך השנים עירוני אשדוד (שמה הישן של מ.ס.) והפועל אשקלון היו נפגשות בליגה השנייה והשלישית במשחקים שהביאו למגרשים אלפי אוהדים ואווירה חמה עם אטמוספירה של משחק עונה. משחק אחד מפורסם הוא אי שם לקראת סוף שנות ה-80, משחק שהסתיים בניצחונה של אשקלון 1:2 בליגה השלישית, אך הסתיים עם לא פחות שישה שחקנים מורחקים. נאור גלילי, חלוצה של אשדוד באותם ימים ששרד את ההרחקות סיפר: "כמו תמיד הייתה מלחמה בין המועדונים כמו דרבי תל אביבי. המשחק הזה הסתיים עם שישה מורחקים והשופט היה לארג' - הוא היה צריך להסתיים עם עשרה כי אנשים ירדו לרגליים על מנת להרוג. מה שכן, ההרחקות נתנו חופש למשחק ואווירה חופשית של קט רגל. אולי צריך לנסות את זה".

מפתחות והכנות

מ.ס. אשדוד:

מאז הניצחון הגדול נגד הפועל תל אביב, לא מצליחה אשדוד לנצח והשחקנים של המאמן ג'ון גרגורי שמטו נקודות בשני המשחקים האחרונים. באשדוד מייחסים חשיבות רבה לדרבי הדרומיות שכן הפסד נוסף עשוי לדרדר את האשדודים לכיוון תחתית הטבלה. החלוץ דימיטאר מקרייב, שסובל מפציעה בקרסולו, קיבל אישור מראשי הקבוצה להמריא לחופשת מולדת בבולגריה והוא כמובן לא יהיה בסגל למשחק. מי שיחזור להרכב הוא החלוץ עידן שריקי, כאשר המאמן גרגורי מתלבט לגבי איוש עמדת החלוץ הנוסף, בין שני הצעירים נבו מזרחי ואיציק כהן. בשאר ההרכב לא נראה שצפויים להיות שינויים כלשהם.

הפועל אשקלון:

גיא עזורי ערך הכנות רגילות למשחק אם כי עדיין ניסה לשמור על מתח לקראת המשחק מחר ולא תירגל הרכב ברור. אדיר טובול צפוי לחזור לעמדת המגן השמאלי מול האקסית ושי פטלק להמשיך ולקבל את המפתחות בעמדת המגן הימני על חשבונו של קובי מוסא המאוכזב שביקש לעזוב. בקבוצה יש מתח גדול מהמשחק ומהתרחישים הצפויים לאחריו, כאשר במועדון רוצים לצרף ארבעה-חמישה שחקנים בינואר, מה שיצריך גם מספר שחרורים במקביל. שחקן בקבוצה סיפר: "אם לא נפסיד באשקלון, הולכים לפגרה שקטה. אם נפסיד וניראה רע, תהיה פה פגרה חמה. אנחנו שומעים על בלמים, מגינים, קשרים וחלוצים כל יום בדרך לקבוצה. לא יודעים מה נכון, אבל ברור שזה לא עושה טוב לאף אחד למרות שברור שהקבוצה צריכה חיזוק. אני חושב שהדבר הכי חשוב זה שניים שלושה שחקנים עם אופי שלא יברחו מאחריות כי זה היה שם המשחק בתקופה השחורה שלנו".

יעמדו למבחן

מ.ס. אשדוד: עידן שריקי

שריקי כבש עד כה שני שערים וזה בהחלט מאזן מאכזב עבורו. עם זאת יש לזכור שגם בעונה שעברה היו לו רק ארבעה שערים בסיום הסיבוב הראשון ואת העונה כולה הוא סיים עם 12 שערים. באשדוד מצפים שדווקא בהיעדרו של מקרייב, ייאפס שריקי את הרגל ויחזור להבקיע.

הפועל אשקלון: פרוספר אזגי

אולי לא בדיוק במשחק אלא בהשלכות שלו. אזגי חוזר ומזכיר כי בעונה שעברה החליף עשרה שחקנים בינואר והקבוצה השתדרגה מתחתית הליגה השנייה אל הצמרת ועלתה ליגה. שאיפה דומה יכולה לגמור לו את הקבוצה והוא צריך לתת לגיא עזורי את השקט לשינויים שקטים ונקודתיים שיסייעו להישארות ולא ללכת למהלך שעשוי לגמור לקבוצה את העונה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הרכבים משוערים

הרכב מ.ס. אשדוד: יוסי שקל, עופר ורטה, אפה אמברוז, מתן אוחיון, רחמים צ'קול, ניר ביטון, סטפן קינגווה, משה אוחיון, עמנואל סארקי, נבו מזרחי (איציק כהן), עידן שריקי.

הרכב הפועל אשקלון: סטיבן אהורלו, שי פטלק, מור דהאן, יניב אלול, אדיר טובול, רביד גזל, אמייה טגה, מחמוד עבאס, שניר גואטה, אריק גאוו, עוסמן בשירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully