וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - הפועל רמת גן: בדיוק כמו ליון

גוטמן רוצה ששחקניו יגיעו במוכנות שיא מול נועלת הטבלה (ש', 19:05, ספ'1). טופוזאקוב וטלקיסקי פוגשים את האקסית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

בעונה שעברה הפועל תל אביב לא ריחמה על העולה החדשה וכבשה שתי שלישיות לרשת של האחות הקטנה מרמת גן. בשני המשחקים השער הראשון שספגה רמת גן היה מפנדל של וינסנט אניימה. אם נסתכל על הסטטיסטיקה העונה של הפועל מול הקבוצות בחלק התחתון של הטבלה נגלה כי אם הפועל כבר מנצחת אז בגדול. פעמיים הבקיעה חמישיות נגד הפועל אשקלון והפועל פתח תקוה ועוד שלישיה מול בני סכנין, כשבכולם היה ערן זהבי בין הכובשים. אך אם יש סיבה לאופטימיות אצל סוגרת הטבלה היא העובדה שהפועל הפסידה נקודות העונה בבית לבית"ר ירושלים ומ.ס אשדוד, שאף הן קבוצות תחתית. עוד נתון שאמור להלחיץ את רמת גן הוא שהפועל היא הקבוצה הפורייה בליגה, בעוד לרמת גן יש את ההגנה השנייה הגרועה בליגה.

הפועל תל אביב ראשונה בטבלת נסיונות ההבקעה עם 208 נסיונות מתחילת העונה, 14.9 בממוצע למשחק, כאשר הפועל רמת גן מדורגת אחרונה בטבלה הזו עם 8.4 נסיונות בממוצע למשחק בלבד.

כמה מכוכבי העבר הגדולים של הפועל תל אביב, יעקב חודורוב ז"ל, דוד פרימו, שייע פייגנבוים, רפעת טורק וגם נמרוד דרייפוס ויהודה עמר, לבשו במהלך הקריירה שלהם גם את מדיה של הפועל רמת גן.

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב:

הדאבליסטית ערכה אימון קל ומסכם לקראת המשחק מחר מול הפועל רמת גן. המאמן אלי גוטמן ערך אסיפה קצרה ואמר לשחקנים: "אני רוצה שבכל משחק תגיעו מוכנים כמו שהגעתם לליון. אנחנו חייבים מחויבות לאורך כל המשחק ואסור לנו לחשוב שהכל תלוי אך ורק בנו. אני רוצה רצינות לאורך כל המשחק, לא משנה מה הדקה ומה התוצאה. בואו ננצח, שנוכל ליהנות משבוע החופש".

דני בונדר נעדר היום מהאימון בשל כאבים בכתפו. המגן נסע לבית החולים כדי לעבור בדיקות, ושם התגלה כי הוא סובל ממתיחה בעקבות המכה שספג במשחק מול בני יהודה ביום רביעי. בונדר הצטווה לנוח שבוע ולא יהיה בסגל, כך שעמרי קנדה יתפוס את מקומו. מעבר לשינוי זה ולמרות שלא תרגל היום את ההרכב, נראה כי גוטמן ימשיך עם אותם 11.

הפועל רמת גן:

אחרי התיקו 1:1 נגד הפועל פתח תקוה במחזור שעבר, ינסו ברמת גן לצבור נקודות גם נגד יריבה פייבוריטית מאוד כמו הפועל תל אביב. צמד שחקני החיזוק הבולגרים של רמת גן, דימיטאר טלקיסקי ואלין טופוזאקוב יפגשו את האקסית בה שיחקו לפני שלוש עונות. הקשר דן רומן, שחתם השבוע בקבוצה צפוי לערוך מחר הופעת בכורה בהרכב וייפתח בקישור האחורי.

הבלם יקיר שינה עדין סוחב פציעה ברגלו וצפוי להחמיץ את המשחק, כאשר אלי לוי צפוי לפתוח לצידו של טופוזאקוב במרכז ההגנה. המאמן צביקה צמח ניסה לערוך נסיונות לגבי איוש ההרכב כאשר קרלוס צ'קאנה עשוי לפתוח כמגן ימני על חשבון חי בן לולו שצפוי לרדת לספסל. אם בן לולו יפתח בסופו של דבר, יתופקד צ'קאנה בקישור האחורי. החלוץ לירון דיאמנט יפתח בחוד, כאשר החלוץ הבולגרי קרום ביבישקוב שצפוי להיות משוחרר בקרוב מאוד, יפתח על הספסל.

יעמדו למבחן

הפועל תל אביב: גילי ורמוט

בסיום המשחק מול בני יהודה גוטמן שוב החמיא לגילי ורמוט ואמר שהוא הברומטר של הקבוצה. מחר הפועל ללא ספק פייבוריטית במשחק, אך כבר ראינו שהפועל העונה מתקשה מול הגנות נסוגות בעיקר בבלומפילד. ידוע שוורמוט ללא ממש מתרגש מהמשחקים מול הקטנות ולא פעם דווקא במשחקים האלה הוא נעלם. בשביל שמחר לא תהיה סנסציה אמתית, ורמוט צריך להוכיח שהוא התבגר ולפצח את ההגנה של רמת גן בכדי שהפועל תסגור עוד שלוש נקודות בבית.

הפועל רמת גן: אלין טופוזאקוב

רמת גן צפויה להיות תחת מתקפה לאורך מרבית דקות המשחק וטופוזאקוב יצטרך להיות במיטבו דווקא נגד האקסית, שבעצמה תחפש בקרוב בלם במקומו של דגלאס דה סילבה שצפוי לעזוב. אם טופוזאקוב יהיה בשיאו ויצליח לסחוף אחריו גם את חבריו, רמת גן עשויה לעשות סנסציה ולצאת עם נקודה לפחות מהמשחק הזה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

הרכבים משוערים

הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, דגלאס דה סילבה, ביוואן פרנסמן, דדי בן דיין, שי אבוטבול, ערן זהבי, סלים טועמה, גילי ורמוט, בן שהר, טוטו תמוז.

הפועל רמת גן: איתי ארקין, קרלוס צ'קאנה (חי בן לולו), אלין טופוזאקוב, אלי לוי, תמיר בן עמי, דן רומן, עידן סרור, תמיר פור, אורי ביבי, דימיטאר טלקיסקי, לירון דיאמנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully