וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת - בני יהודה: גלבאן שוב ייעדר

הקשר חש כאבים וכנראה ישוב רק אחרי הפגרה. פרדי דוד לשחקניו: "הטבלה משקרת. בני יהודה טובה משאתם חושבים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

המאזן בשלוש השנים האחרונות מלמד שבפתח תקוה לא ממש אוהבים לארח את הזהובים, במיוחד שתוצאת המפגשים כמעט ידועה מראש. הניצחון האחרון שלה בבית הושג לפני כמעט שלוש שנים, בפברואר 2008, משער ניצחון של לירן כהן. התוצאה? 0:1. במפגש השני באותה עונה היא נכנעה בבית בתוצאה זהה. התוצאה? 0:1, שער עצמי של פסר. לפני שנתיים התמונה לא שונה בהרבה. 0:0 בבית, ועוד נקודה משני משחקים בלבד בשכונה. כמה בני יהודה ניצחה? 0:1, משער של חמד. גם בעונה שעברה נשמר הסטטוס של משחקים שמוכרעים על חודו של שער. פדרו גלבאן היה האיש שהפריד בין הקבוצות. 0:1, קטן. 0:1 גם מחר? זה כבר באמת מתחיל לעצבן.

בני יהודה ראשונה בטבלת מבצעות העבירות של ליגת העל עם 233 עבירות מתחילת העונה, 16.6 בממוצע למשחק. בני יהודה היא גם הקבוצה שנתפסת הכי הרבה פעמים בנבדל עם 48 נבדלים, ממוצע של 3.4 למשחק.

מפתחות והכנות

מכבי פתח תקוה:

לכאורה, פרדי דוד היה צריך לשקול היטב כיצד החלק ההתקפי שלו יסתדר ללא עומר דמארי המורחק. אבל בהתקפה שכוללת את עומר גולן, טל בן חיים ושחקני ספסל כמו דובב גבאי, נבויסה מרינקוביץ' ומיכאל זנדברג, המשימה פשוטה מאוד. האחרון שהושעה בשבוע שעבר תורגל כצפוי ב-11, כשמרינקוביץ' ימשיך לפתוח על הספסל. טל בן חיים ישחק בהתקפה לצדו של גולן, כשזנדברג ישחק בצד שמאל. בפתח תקוה סבורים: "הקשר הסרבי הכי יעיל כשהוא עולה משם".

מורד מגמאדוב עדיין לא התאושש לחלוטין מהפציעה ולכן ג'ו ביזארה וניצן דמארי ימשיכו לשחק יחד במרכז ההגנה. רועי בקל הצעיר יקבל הזדמנות שלישית ברציפות להוכיח עד כמה קשה להתחרות על עמדת הקשר האחורי. מי שאמור לקבל את המושכות בעקבות היעדרותו של אורי אוזן הוא חגי גולדנברג הצעיר. המאמן הקרין באסיפה המסכמת קלטות של בני יהודה, מול מכבי והפועל תל אביב ואמר לשחקנים: "אני לא יודע עדיין את ההרכב שלהם, אבל הטבלה משקרת, זאת קבוצה הרבה יותר טובה ממה שאתם חושבים וצריכה להיות מדורגת יותר גבוה. תתכוננו כאילו זאת מכבי חיפה או אחת התל אביביות".

בני יהודה:

הקשר פדרו גלבאן, שסבל במהלך השבוע ממתיחה בשריר הארבע ראשי ואף נעדר ממשחקה של הקבוצה נגד הפועל תל אביב, חזר להתאמן אמש, אולם חש בכאבים במקום הפגיעה וייעדר גם מהמשחק מחר. בבני יהודה חוששים כי גלבאן עשוי להחמיץ גם את משחק רבע גמר גביע הטוטו בעוד שבוע וחצי נגד מכבי נתניה ובקבוצה ינצלו את הפגרה הקרובה בכדי לתת לקשר זמן למנוחה וטיפולים על מנת להכשירו באופן מלא ורק אז יחזור להתאמן.

בנוסף, דלה איינוגבה ופיני בלילי נפצעו הבוקר אחרי התנגשות ראשים באימון בני יהודה. השניים פונו לבדיקה וקבלת טיפול רפואי בבית החולים, טופלו ושוחררו לביתם. למרות הפציעה, נראה כי השניים יהיו כשירים למשחק. בימים האחרונים עסוקים בבני יהודה במציאת פיתרון לחלק ההתקפי של הקבוצה, כשנראה כי בחודש ינואר יצרף המאמן דרור קשטן חלוץ שיחזק את הקבוצה. שלו מנשה צפוי לפתוח מחר, בעוד המאמן מתלבט בין משה ביטון לאיליה יברויאן.

יעמדו למבחן

מכבי פתח תקוה: חגי גולדנברג

בשנתיים האחרונות מגן מכבי פתח תקוה בעיקר סותם חורים. יכול להיות שהצוות המקצועי עדיין לא למד לסמוך עליו, ויכול להיות שזה בכלל שבמועדון התרגלו שבעמדה הזאת משחקים בעיקר שחקנים מנוסים (עמאר, אוזן, משיח). העובדה שדוד העדיף לתרגל עוד שחקן צעיר בעמדה הזאת מלמדת לא רק על התהליך שעוברת הקבוצה העונה – הזדמנות אמיתית לשחקני בית, אלא גם על הסבלנות שלהם להמתין על הספסל ולחכות חצי עונה להזדמנות אחת, שממנה יהיו קשה להדיח אותם מההרכב או שהם יתקשו לחזור אליו. התשובות של גולדנברג מתחילות במשחק מחר.

יעמוד למבחן: שלו מנשה

הקשר שלא זכה לדקות משחק רבות לאחרונה, לקח בשתי רגליים את הצ'אנס שנתן לו קשטן נגד הפועל תל אביב באמצע השבוע והפגין יכולת טובה למרות ההפסד. כעת יצטרך הקשר המוכשר גם לתת תפוקה של בישולים או שערים, כדי לעורר את משחק ההתקפה המאוד חלש של הזהובים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הרכבים משוערים

מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ', חגי גולדנברג, ניצן דמארי, ג'ו ביזרה, אלירן דנין, סבסטיאן סנסוני, יוסי אופיר, רועי בקל, מיכאל זנדברג, טל בן חיים, עומר גולן.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, איבן גארידו, אביב חדד, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, לירוי צעירי, שלו מנשה, אסי בלדוט, פיני בלילי, איליה יברויאן (משה ביטון).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully