וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מרבית משחקי המחזור ה-18 נדחו עקב השלג

מזג האוויר המקפיא דחה ארבעה משחקים בשבת, גם הקרב בין צ'לסי ויונייטד ביום א' נדחה למועד לא ידוע עקב סופת השלגים

רגע לפני משחק הצמרת המסקרן בין צ'לסי למנצ'סטר יונייטד וטירוף משחקי חג המולד, המחזור ה-18 בליגה האנגלית יוצא הערב (שבת) לדרך בקול ענות חלושה, כאשר לא פחות מארבעה משחקים שהיו אמורים להתקיים נדחו עקב סופגת השלגים המשתוללת ברחבי אנגליה: ארסנל-סטוק, ליברפול-פולהאם, וויגאן - אסטון וילה, ובירמינגהאם - ניוקאסל, כל המשחקים הללו יתקיימו במועד שייקבע בהמשך. לא פחות דרמטי, קרב הענקיות בין צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד, שהיה מתוכנן למחר, גם כן נכנע לשלג המקפיא, וכמוהו המפגש בין בלקפול לטוטנהאם.

אם כך, נותרנו עם שני משחקים בלבד שיתקיימו היום כמתוכנן: המפגש של בולטון וסנדרלנד, וקרב התחתית המסקרן בין ווסטהאם המסובכת של אברהם גרנט, שתקווה לנצח את בלקבורן באיווד פארק. מחר ייערך רק המשחק בין ווסט ברומיץ' ו-וולבס, בעוד ביום שני המשחק בין אברטון ומנצ'סטר סיטי לעת עתה יתקיים כמתוכנן גם כן. בסך הכל, מתוך עשרה משחקים במחזור ה-18 ישוחקו ארבעה בלבד במועד המקורי, וגם הסטטיסטיקה הזו עומדת בספק מסוים.

באצטדיון האמירויות של ארסנל נרשמו שבעה סנטימטרים של שלג בתקופה של חצי שעה בלבד, ולא הותירו לשופט לי מייסון ברירה מלבד דחיית המשחק. בתוך כך, הודיעה היום ארסנל על החתמתו של ריו מיאצ'י, קשר יפני בן 18, שיצטרף לקבוצה בינואר. "אני מאושר שריו יצטרף אלינו", אמר ארסן ונגר, "הוא התאמן איתנו בקיץ ויש לו יכולות שמשכו התעניינות מהרבה קבוצות באירופה. אני כבר מצפה לעזור לו להגשים את הפוטנציאל שלו כאן בארסנל".

בליברפול הודיעו כי התנאים סביב האצטדיון ואלה של האנשים שינסו לעשות את דרכם למשחק הפכו את קיום המשחק באנפילד מול פולהאם לבלתי אפשרי, אם כי הדגישו כי כר הדשא היה כשיר למשחק.

בוויגאן נמדדו 25 סנטימטרים של שלג במהלך הלילה, השביתו את התחבורה הציבורית וחסמו את הכבישים, והביאו את המועדון לתאר את המצב הכללי סביב המגרש כ"בוגדני". גם בבירמינגהאם דיברו על בריאות הקהל, והוסיפו כי דרכי הגישה לאצטדיון סיינט אנדרוז לא יאפשרו לקיימו כמתוכנן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully