וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאנצ'ז פלורס: "מקווה שנחזור לאירופה בליגת האלופות"

מאמן אתלטיקו הצטער על ההדחה מהליגה האירופית וינסה להתמקד בליגה. מאנצ'יני: "יש סיכוי לעשות את כל הדרך לתואר"

קצת מפתיע להיפרד כבר בשלב הבתים של הליגה האירופית מהזוכה במפעל בשנה שעברה. אתלטיקו מדריד לא הצליחה להוציא יותר מ-1:1 נגד לברקוזן, וסיימה את דרכה בטורניר. בשל הניצחון של אריס סלוניקי, סיימה אתלטיקו רק במקום השלישי, בעוד קבוצתו של יופ היינקס סיימה את הבית ראשונה עם 12 נקודות. לברקוזן כבשה ראשונה עם שער של פטריק הלמס (69), אבל אתלטיקו איזנה (72) אחרי שפראן מרידה המחליף כבש.

"זה היה ברור שפחתו הסיכויים לעלות אחרי שהפסדנו 3:2 בויסנטה קלדרון לאריס סלוניקי", אמר קיקה סאנצ'ז פלורס, מאמן אתלטיקו בסיום. "במשחק הזה נגד אריס ידענו שהכל תלוי בנו. יש לנו קבוצה שתתקדם. עכשיו כל מה שאנחנו צריכים לעשות הוא לקבל את התוצאות ולשכוח את זה מהר ככל האפשר".

המאמן הספרדי התייחס להמשך המטרות של אתלטיקו העונה, והוסיף: "אני מקווה שהחזרה לאירופה תהיה לדלת הקדמית, כלומר בליגת האלופות. יש לנו שני מפעלים שבהם אנחנו חייבים לתת את הכל". על המשחק עצמו הוא אמר: "היו לנו שלושה מצבים במחצית הראשונה לנצח את המשחק. במחצית השנייה כבר היה קשה לשחק. הדשא היה נוראי והתמודדנו מול קבוצה קשה".

מאנצ'יני: "הגיע לנו לפחות תיקו"

שתי קבוצות שהתמודדו למשחק לפרוטוקול בלבד הן מנצ'סטר סיטי, שעלתה מהמקום הראשון, ויובנטוס, שנשרה כבר קודם מהמשך המשחקים. הקבוצות נפרדו ב-1:1, כשהביאנקונרי שמרו על שש תוצאות תיקו משישה משחקים. יובה עלתהליתרון אחרי שניקולו ג'יאנטי כבש (43) וז'ו השווה (77).

"זה ברור שאני מעט מאוכזב מבחינת ההשתתפות שלנו בליגה האירופית", אמר לואיג'י דל נרי, מאמן יובה, בסיום. "שילמנו על כך שאירחנו פנים חדשות בתחילת העונה. הלילה החלטתי לשחק עם שחקנים צעירים וראיתי את ההתלהבות שלהם. ראינו אותם עושים את המיטב ואני חושב שהגיע לנו יותר מתיקו".

רוברטו מאנצ'יני, מאמן הסיטיזנס, יכול להיות מרוצה מהעובדה שהקבוצה שלו סיימה ראשונה בבית. "אני מרוצה מאוד כי זה מה שרצינו, וזה היה חשוב מאוד לסיים בראש הבית", סיכם האיטלקי. "יש לנו סיכוי ללכת את כל הדרך לתואר, אבל זה חשוב שתהיה לנו הגרלה טובה בשלב הבא, ואחרי זה נראה מה יהיה. השחקנים שלנו הראו אופי נהדר, ואנחנו מקווים להמשיך עם היכולת הזו. בסופו של דבר אני חושב שהגיע לנו תיקו לכל הפחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully