וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה דרסה 1:5 את אספניול

צמדים של וייה ופדרו ושער של צ'אבי סידרו לאלופה ניצחון בדרבי. ויאריאל ניצחה 1:3 את מאיורקה ואוואט, ניצחון דרמטי ל-ולנסיה

גם בספרד כבר רוצים לצאת לפגרת החגים, והמחזור ה-16 החל היום (שבת) עם כמות גדולה מהרגיל של חמישה משחקים. במוקד עמד כמובן הדרבי הקטלאני, בו ברצלונה הביסה 1:5 את אספניול, הרסה את מאזן הבית המושלם של יריבתה ושמרה על מאזן חוץ מושלם. ויאריאל השלישית לא התקשתה לנצח 1:3 את מאיורקה של דודו אוואט. ולנסיה כבר היתה בדרך הבטוחה לעוד תוצאה מאכזבת, אך שער ניצחון בדקה ה-92 סידר לה 1:2 על ריאל סוסידאד בחוץ. עוד בלה ליגה, בסוף השבוע הודיעה אתלטיקו מדריד על החתמתו של קשר קורינתיאנס אליאס מנדס, שיגיע לבירת ספרד ביום שני וצפוי לחתום לארבע עונות וחצי במועדון.

אספניול - ברצלונה 5:1

שבעה משחקי בית היו לאספניול העונה, ובכולם היא ניצחה. שבעה משחקי חוץ היו לאלופה ומוליכת הטבלה העונה, וגם היא לא שמטה בהם נקודות. איזה רצף חשבתם שייגמר הערב? כמובן, זה של אספניול. בארסה ניצחה אותה 1:5 במסגרת המחזור ה-16 בליגה הספרדית והשיגה ניצחון עשירי ברציפות בליגה ואולי המתוק מכולם בדרבי.

צמד של פדרו ושער נפלא של צ'אבי העלו את הבלאוגרנה ל-0:3, פאבלו אוסבלדו צימק והמתיק מעט את טעמו של ההפסד בדרבי, אך דויד וייה כבש צמד נוסף וקבע 1:5 בסיום. בנוסף לניצחון המתוק, הקבוצה של פפ גווארדיולה רשמה הערב ציון דרך נוסף כשהשער הראשון של וייה היה ה-50 שלה העונה בליגה.

בדקה ה-10 הייתה יכולה ברצלונה לעלות ליתרון, כשדני אלבס פרץ מאגף ימין ויישר למרכז, שם חיכה לאונל מסי שממצב מצוין בעט גבוה מעל השער. אך אספניול לא הספיקה לחייך ובדקה ה-19 היא כבר ספגה לאחר שקרלס פויול העביר כדור ארוך לפדרו, שהוריד למסי, שהחזיר לו כדור עומק. פדרו נותר לבד מול אידריס קאמני ולא התקשה להכניע אותו בדרך ל-0:1. בארסה מצאה את השני בדקה ה-30 כשפדרו קיבל כדור באגף שמאל מדויד וייה, העביר אחורה למסי, שמסר ימינה לצ'אבי שהוריד לדני אלבס. המגן הברזילאי התבלבל עם הרגליים והכדור חזר לצ'אבי, שבעט טיל פנימה, 0:2 לאלופה.

בדקה ה-60 כבשה בארסה את השלישי, ושוב זה היה פדרו. מסי פרץ ושיחרר בעיטה שטוחה, קאמני הדף לא טוב, והחלוץ הספרדי הזריז עט על הכדור החוזר וקבע 0:3. שלוש דקות חלפו ואספניול הצליחה לצמק. פאבלו אוסבלדו קיבל מסירת עומק מחוזה קאלחון ובעט לפינה הרחוקה כדי לקבוע 1:3.

אספניול לא הצליחה להחזיק בתוצאה ובדקה ה-76 ספגה את הרביעי, כשבישול נוסף של מסי הגיע לדויד וייה שמול קאמני בעט בקלות לפינה הרחוקה וקבע 1:4. בדקה ה-85 צ'אבי הכניס כדור עומק לוייה, ששוב נותר לבד מול קאמני וקבע 1:5.

ויאריאל - מאיורקה 1:3

ויאריאל הגיעה למשחק עייפה אחרי שהבטיחה באמצע השבוע את ראשות הבית שלה בליגה האירופית, אבל עשתה את העבודה כדי לצאת לפגרה עם ניצחון שהשאיר אותה במקום המוליך בסיום העונה לליגת האלופות. דודו אוואט לא הצליח למנוע ממאיורקה שלו הפסד שלישי ברציפות שהמשיך את הצניחה שלה בטבלה.

סנטי קסורלה כבש את הראשון של הצוללת הצהובה כבר בדקה ה-11, לפני שג'ונתן דה גוזמן איזן במפתיע בדקה ה-28. אבל ג'וזפה רוסי החזיר את המקומיים ליתרון בפנדל מוצלח בדקה ה-35, ונילמאר חתם את התוצאה בדקה ה-51.

ריאל סוסיאדד - ולנסיה 2:1

שחקניו של אונאי אמרי לא רצו לתת לוויאריאל ואספניול לברוח במאבק על המקומות המוליכים לליגת האלופות, אבל כבר בדקה ה-23 היא נפלה לפיגור, כשדויד זורוטוזה הוכשל ברחבה על ידי נבארו, וצ'אבי פרייטו שלח את הפנדל אל הרשת. ולנסיה החלה ללחוץ במטרה למצוא את השיוויון, ועשתה זאת רגע לפני המחצית: שתי דקות בתוך תוספת הזמן שלח אלברטו קוסטה בעיטה חופשית מצויינת שנעצרה רק ברשת והשתיים ירדו עם 1:1 אל המחצית. האורחים היו מסוכנים יותר גם במחצית השניה אך לא הצליחו להכניע את שערה של סוסידאד, זאת כמובן, עד לדקה ה-92. אריץ אדוריץ ניצל מתפרצת של קבוצתו כדי לכבוש את שער הניצחון הדרמטי, ושלח את האורחים לחגוג בחדרי ההלבשה, בעוד ולנסיה נצמדה לאספניול במקום הרביעי. סוסידאד לעומת זאת רושמת את הפסדה השלישי בלבד העונה בבית.

משחקים נוספים:

לבאנטה - אתלטיק בילבאו 2:1
לבילבאו: איגור גבילונדו 10, חאבי מרטינז 73. ללבאנטה: פליפה קייסדו 21.

לה קורוניה - ספורטינג חיחון 1:1
ללה קורוניה: אייטמי 12, לחיחון: דייגו קסטרו 89.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully