וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדחה מאירופה תקרב את סיום תפקידו של חסין

17.12.2010 / 11:08

אכזבה בחיפה מההפסד באירופה, המאמן לא מתכוון להתפטר. הקבוצה מנהלת מגעים עם שייר, וצירפה לטבעון את סטרונג

מכבי חיפה פספסה אמש (חמישי) הזדמנות לסגור את ההעפלה לשלב הבתים השני של היורוצ'אלנג', כששמטה יתרון של 12 נקודות ברבע האחרון מול חימיק יוז'ני בדרך להפסד 82:75. כדי להעפיל לשלב הבא תצטרך חיפה לגבור בשבוע הבא על ונטספילס הלטבית במשחק חוץ, לאחר שהפסידה לה בארץ במפגש הראשון בין הקבוצות, או לחילופין לקוות להפסד חוץ של חימיק שתצא לפרנקפורט. למרות הכישלון המתמשך בליגה ובאירופה, לא מתכוון המאמן אלעד חסין להתפטר, אך הדחה מוקדמת מאירופה עשויה לזרז מהלך שיסיים את תפקידו.

בינתיים בחיפה מנסים לעשות מהלך שיחזק את הקבוצה. ג'ון שייר, רכז מכללת דיוק, שניהל במהלך הקיץ מגעים מתקדמים עם מכבי תל אביב, מנהל שיחות עם ראשי הקבוצה. בקבוצה מבהירים כי הפערים בין הצדדים עדיין גדולים. בחיפה רוצים מזה זמן רב לחזק את הסגל ברכז, לאור הפציעה של אבי בן שימול והיכולת המאכזבת של דרק לאו. מי שירד במספר הדקות לאחרונה הוא אלישי כדיר, שאמש היה אמור להיכנס למשחק במהלך הרבע הראשון, אך מאחר וחולצת המשחק שלו לא הייתה עליו, נדחתה כניסתו עד לרבע השלישי.

בשבוע שעבר העלתה חיפה את רודני ווב מקרית טבעון לסגל הקבוצה, והיום היא חיזקה את קבוצת הבת שלה כשהחתימה את בן סטרונג, מי ששיחק בשנתיים האחרונות במדי הירוקים. סטרונג (24, 2.11), אמריקאי אינדיאני, רשם בעונה שעברה 3.3 נקודות ו-2.4 ריבאונדים בממוצע במדי חיפה, ואת העונה הנוכחית פתח במדי זוולה מהליגה ההולנדית הראשונה שם רשם 5.9 נקודות ו-4.8 ריבאונדים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully