וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוביניו: "עם זלאטן אפשר לזכות בהרבה תארים"

מילאן הבטיחה את אליפות החורף ורוצה לצאת לפגרה עם ניצחון על רומא (ש', 21:45, ספ' 5, ספ' 1 וספ'1 HD). דוני חוזר

בזמן שאינטר מחפשת בדובאי תואר בין יבשתי שיתווסף לטרבל ההיסטורי בו זכתה בעונה שעברה, היריבה העירונית מילאן רוצה לחתום את שנת 2010 עם עוד ניצחון שיאפשר לה להגדיל את יתרונה בפסגה. הרוסונרי מובילים את הליגה האיטלקית עם 36 נקודות וכבר הבטיחו את אליפות החורף, אך ניצחון ביתי על רומא המדורגת שישית בשבת (21:45, שידור ישיר בספורט5, ספורט1 וספורט1 HD), שכבר ניצחה העונה את אינטר ולאציו, יהווה הצהרת כוונות נוספת. ב-10 המשחקים האחרונים נגד רומא ניצחה מילאן רק פעם אחת לעומת חמישה ניצחונות של הג'אלורוסי, וזה היה במשחק הבית בעונה שעברה, כך שלמילאן לא חסרות סיבות להשקיע מאמץ מיוחד הפעם.

מאז ההפסד ליובנטוס ניצחה מילאן שישה משבעת משחקיה, למרות החיסורים של שחקנים כמו טיאגו סילבה, פאטו, פיליפו אינזאגי ועכשיו גם ג'נארו גאטוסו. המאמן מסימיליאנו אלגרי נהנה בשבועיים האחרונים מיכולת נפלאה של השלישייה החדשה שזכתה כבר לכינוי 'בואטיניוביץ' - קווין פרינס בואטנג, רוביניו וזלאטן איברהימוביץ'. "יש לנו קבוצה חזקה וזה מה שצריך כדי לזכות בתארים", הסביר רוביניו. "איברהימוביץ' הוא שחקן גדול שאסף גביעים בכל מקום בו שיחק. נוח לשחק איתו ואפשר לזכות איתו בהרבה תארים".

רומא, מן העבר השני, רוצה לצמק את הפער מהרביעייה המוליכה לפני היציאה לפגרה, והמאמן קלאודיו ראניירי יוציא מהנפטלין את השוער הברזילאי דוני, בעקבות הפציעות של ז'וליו סרג'יו ובוגדן לובונט. גם מירקו ווצ'יניץ' צפוי להיעדר, אבל מרקו בוריילו יפתח בחוד עם מוטיבציה גבוהה מול הקבוצה ממנה הוא מושאל. "ניצחון יעזור לנו לצמצם את הפער", אמר ראניירי לקראת המשחק. "אנחנו במגמת שיפור וניצחון בסן סירו יסייע עוד יותר בהתגברות על פתיחת העונה החלשה".

במשחק נוסף: צ'זנה - קליארי (19:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully