וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: ירדן ג'רבי זכתה במדליית כסף בגרנד פרי צ'ינגדאו

הישג מצוין לישראלית, שניצחה בשלושה קרבות בסין אבל הפסידה לרינה קוזאווה בגמר. היפנית ניצחה בדרך גם את אליס שלזינגר

נראה שענף הג'ודו מתחיל להתעורר לחיים. אחרי שאריק זאבי זכה במדליית הכסף בגרנד סלאם בטוקיו, הישגים הגיעו היום (שישי) מצ'ינגדאו בסין, שם ירדן ג'רבי זכתה במדליית הכסף בגרנד פרי שנערך שם. ג'רבי ניצחה בשלושה קרבות אך נוצחה בגמר על ידי רינה קוזאווה היפנית, שמוקדם יותר גברה על אליס שלזינגר.

הדרך של ג'רבי בתחרות החלה עם ניצחון על ז'יאלינג ז'נג הסינית, אותה הכריעה ג'רבי באיפון אחרי 2:39 דקות של קרב, והמשיכה עם ניצחון על מרטינה טראיידוס הגרמניה בעוד 4:34 דקות של קרב, כשגם אותה היא ניצחה באיפון. בשלב הזה ג'רבי כבר הבטיחה לפחות מדליית ארד, אבל בקרב על מקום בגמר נגד מיילינג לין הסינית היא השיגה את האיפון המיוחל תוך 3:08 דקות. הקרב שלה מול קוזאווה נמשך חמש דקות ו-ווזארי של היפנית הספיק לה כדי לנצח.

אליס שלזינגר, שמן הסתם מועמדת בכל תחרות שבה היא משתתפת לסיים עם מדליה, סיימה רק במקום החמישי בתחרות. הישראלית שהתחרתה גם היא במשקל עד 63 קילוגרם, פגשה גם את קוזאווה היפנית, כשניצחון היה שווה לה לפחות מדליית ארד, אבל שלזינגר נכנעה באיפון אחרי 1:02 דקות.

יוסף פללאשווילי השיג ניצחון אחד בלבד בתחרות למשקל עד 73 קילוגרם. הישראלי ניצח את ויקטור פנאלבר הברזילאי בקרב שנמשך 41 שניות בלבד, אחרי שפללאשווילי הכניע אותו באיפון. בקרב הבא שחיכה לפללאשווילי הוא פגש את דירק ואן טיכלט הבלגי, אבל נכנע מולו באיפון שהושג אחרי 2:59 דקות ובכך סיים את דרכו בתחרות.

לירז בן מלך (עד 57 קילוגרם) נכנעה למיכאלה דימיר ההולנדית בקרב שנמשך 4:52 דקות, אבל הישראלית ספגה איפון שסיים את דרכה בתחרות. שחר לוי (עד 52 קילוגרם) הפסידה בקרב הראשון שלה מול מארי מולר מלוקסמבורג באיפון אחרי 3:37 דקות. רוני שוורץ (עד 48 קילוגרם) נכנעה בקרב הראשון שלה בתחרות מול אורנטסטג מונחבאט ממונגוליה בקרב שהוכרע אחרי 3:48 דקות. שוורץ הפסידה גם היא באיפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully