וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליטו: "הפעם אני אסתפק רק בניצחון"

החלוץ, שכבש צמד בגמר הצ'מפיונס, לא חושב על עצמו לקראת מזמבה בגמר גביע העולם לקבוצות, רפא בניטז מפרגן ליריבה

כבר הוא מתחיל להכין תירוצים? רפא בניטז, שיפגוש מחר (שבת, 18:00, שידור ישיר בספורט 5) בגמר גביע העולם לקבוצות עם אינטר את מזמבה, טוען כי היריבה מקונגו היא לא קלה. כזכור, מזמבה הצליחה אמנם להדיח את אינטרנסיונל הברזילאית, אבל על הנייר אלופת אירופה לא אמורה להיתקל בקשיים מיוחדים.

"זו הפעם הראשונה שקבוצה מאפריקה עולה לגמר גביע העולם לקבוצות, ועד עכשיו מזמבה עושה חיל", החמיא בניטז ליריבה האלמונית. "אני חושב שמזמבה היא יריבה קשה מאוד אם מתייחסים לרמת הנחישות שלהם. לקבוצה הזו מגיע להיות חלק מהטורניר וזו לא תהיה משימה פשוטה לנצח אותם. אנחנו מתמקדים בהכנה שלנו בצד הטקטי והפסיכולוגי יותר מאשר מהבחינה הפיזית".

מי שהתאכזב מהיריבה הוא אסטבן קמביאסו, שציפה לראות את אינטרנסיונל בגמר. "אנחנו שמחים שאנחנו בגמר", אמר הארגנטינאי. "בהתייחס ליריבה שלנו, אין מה לעשות עם זה. אנחנו צריכים לחשוב על מי נמצאת פה ולא מי לא נמצאת. אם מזמבה עלתה, זה בגלל הערך שלה כקבוצה. מזמבה שיחקה משחק טוב נגד אינטרנסיונל והגיע לה לעלות".

דייגו מיליטו, שכבש ב-0:3 על סאונגנאם הדרום קוריאנית, מקווה להימנע מתקלות מיותרות. "אנחנו לא יכולים לאפשר לעצמנו לאבד שליטה במשחק אפילו לא לשנייה", אמר החלוץ. "קודם כל אנחנו צריכים להתמקד ולוודא שאנחנו משחקים איך שאנחנו יודעים ולא לשכוח שהגמר הוא תמיד סוג אחר של משחק. אני נוטה לשחק טוב בגמרים, ואני תמיד נואש לכבוש. הפעם אני אסתפק רק בניצחון".

עדכון ראשון: 09:56, 17/12/10
עדכון אחרון: 11:02, 18/12/10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully