וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנע רשם שיא ישראלי אך לא עלה לגמר

אל' העולם בשחיה: סיים 10 בחצי גמר 50 גב ב-23.93 שנ'. נבו קבע שיא ישראלי ב-200 מ' אישי ולא עלה לגמר. שיא למנדל

היום השלישי באליפות העולם לבריכות קצרות בדובאי נפתח כמעט לפי התוכניות של המשלחת הישראלית, שראתה הבוקר (שישי) בבריכה בדובאי שני שחיינים ישראלים מצוינים, גיא ברנע וגל נבו. ברנע העפיל לחצי הגמר ב-50 מטר גב, בעוד נבו כמעט ועלה לגמר שני של המשלחת אבל סיים רק במקום התשיעי ב-200 מ' מעורב אישי ופספס את הגמר בשתי מאיות בלבד.

הראשון שקפץ לבריכה בבוקר היה ברנע, שסיים במקום ה-13 במוקדמות ל-50 מטר גב אחרי שעצר את השעון על 24.09 שניות. במעמד חצי הגמר, ברנע שבר את השיא הישראלי כאשר עצר את השעון בזמן של 23.93 שניות, שיפור של שתי מאיות מהשיא שקבע לפני שנתיים במנצ'סטר, אולם זה עדיין לא הספיק לו כדי להתברג בין שמונת האחרונים. יונתן קופלב היה רחוק שמונה מאיות השנייה מהעפלה לחצי הגמר אחרי שסיים עם 24.28 שניות ולא הצליח לעלות. קופלב שחה במקצה תחרותי במיוחד וסיים בו רק שישי. סטניסלב דונטס הרוסי רשם שיא תחרות גם בחצי הגמר כפי שעשה במוקדמות בהן שחה 23.24 שניות) כשסיים שוב ראשון ועצר את השעון בזמן של 23.02 שניות.

גל נבו, שכזכור אתמול העניק את הגמר הראשון למשלחת הישראלית, היה קרוב לגמר נוסף אותו פספס כאמור בשתי מאיות השנייה. הבוקר הוא שחה במקצה ל-200 מטר מעורב אישי מהמקצה האחרון, שוב עם ריאן לוכטה, אך לא הצליח להתברג בין ארבעת השחיינים הראשונים במקצה וסיים רק במקום התשיעי הכללי. לפחות הוא יכול להתנחם בכך שהוא קבע שיא ישראלי נוסף עם זמן של 1:55.43 דקות. בכך מוחק נבו את השיא שהחזיק בו עד היום יעקב טומרקין הצעיר, שקבע בפברואר השנה 1:58.60 דקות.

מי שנחל אכזבה הבוקר היה אלון מנדל, שקפץ לבריכה למשחה ל-50 מטר פרפר. הישראלי סיים במקום ה-19 ולא העפיל לחצי הגמר כשהזמן שלו, 23.39, היה רחוק ארבע מאיות בלבד מהמקום שממנו עולים לשלב 16 האחרונים, אבל הוא יכול להתנחם בכך שהוא קבע שיא ישראלי חדש, בו החזיק עד היום גיא ברנע, שלפני שלוש שנים העמיד את השיא על 24.17 שניות.


עדכון ראשון 9:09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully