וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מרגישים בחוסר

בוסטון ללא רונדו ושאקיל הפצועים דהרה לניצחון 12 ברציפות על אטלנטה 90:102. ניצחון דרמטי לסן אנטוניו 112:113 על דנבר

שלושה משחקים בלבד נערכו הלילה (בין חמישי לשישי) ב-NBA כשבוסטון ממשיכה לדהור ומוכיחה שיהיה קשה לעצור אותה. הסלטיקס דהרו לניצחון 12 ברציפות כשהקורבן הפעם היה אטלנטה, שירדה מנוצחת 102:90. שתי קבוצות בעלות מאזן שלילי, וושינגטון וניו ג'רזי, נפגשו במטרה לשפר את המצב, אבל הנטס ירדו עם הניצחון 89:97. במשחק הצמוד ביותר הלילה ניצחה סן אנטוניו 112:113 את דנבר ושמרה על מאזן מדהים של שלושה הפסדים בלבד.

בוסטון (4:21) - אטלנטה (11:16) 90:102

למרות כל הפציעות שהיא סובלת, הסלטיקס יכולה להיות מרוצה לפחות מהעובדה הטריו שלה בריא ומגיע בכל לילה לעבודה. בוסטון דהרה לניצחון 12 רצוף, גם ללא רייג'ון רונדו, שנפצע בקרסול בניצחון על ניו יורק לפני יומיים. רונדו צפוי להיעדר לפחות שבוע, אבל בהיעדרו המכונה הירוקה עובדת כמו שצריך. גם שאקיל אוניל פספס משחק רביעי ברציפות בגלל פציעה בשוק, והצטרף לדלונטה ווסט וג'רמיין אוניל שנעדרו.

אטלנטה, שניסה לחזור למסלול הניצחונות אחרי ההפסד לדטרויט, קלעה ב-50 אחוז, אבל הבעיה העיקרית שלה הייתה איבודי הכדור, כשהיא סיימה עם 18. בוסטון הובילה בשש נקודות בתחילת הרבע האחרון, אבל ההוקס הצליחו כבר לסגור כמעט את הפער עד 77:75. אלא שבדיוק אז בוסטון קלעה שבע נקודות רצופות, ומשם הצליחה לברוח לא מעט בזכות פול פירס, שהיה חם בדקות האחרונות.

שורת הפציעות הארוכה לא מנעה מבוסטון לזכות למשחק יוצא מן הכלל של קווין גארנט, שקלע 17 נקודות והוסיף 14 ריבאונדים. גם פול פירס וגלן דייויס סיימו בדאבל דאבל. פירס קלע 15 נקודות וחילק עשרה אסיסטים, ולדייויס היו 18 נקודות ועשרה ריבאונדים. המשחק הקבוצתי העשיר של בוסטון הושלם עם 18 נקודות של ריי אלן ו-14 של נייט רובינסון. אצל אטלנטה השניים הדומיננטים היו מרווין וויליאמס, שקלע שיא עונתי - 26 נקודות, וג'ף טיג, שסיים עם 18.

דנבר (10:15) - סן אנטוניו (3:22) 113:112

כמה שמאזן האימה של סן אנטוניו היה קרוב לקבל מכה בכנף, אבל נראה שהספרס של גרג פופוביץ' פשוט עם אופי אדיר נראית בלתי עצירה. הספרס השיגו הלילה ניצחון שביעי ברציפות באחד המשחקים הצמודים ביותר שלהם העונה. מאנו ג'ינובילי שוב דאג לסל הניצחון כשנותרו ארבע שניות בלבד לסיום אחרי שטים דאנקן מסר לו, ובכך קבוצתו מחקה את היתרון של הנאגטס בנקודה שהגיע ארבע שניות קודם לכן עם ליי אפ של כרמלו אנתוני המאוכזב, שקלע את ארבע הנקודות האחרונות של קבוצתו. אנתוני דהר בהתקפה האחרונה קדימה, אבל ג'ינובילי הצליח לסחוט ממנו עבירת תוקף ובכך לסיים את המשחק.

דאנקן הפגיז הלילה 28 נקודות ולא פחות מ-16 ריבאונדים, טוני פארקר גם הוא הגיע הלילה חם לעבודה וסיים עם 24 נקודות ותשעה אסיסטים. ג'ינובילי הסתפק ב-16, אבל יכול בהחלט להיות מרוצה מהסיומת שהוא היה אחראי עליה וריצ'ארד ג'פרסון קלע 13. אצל דנבר, שלא הצליחה להצמיד ניצחון שני רצוף אחרי שגברה על אורלנדו שלשום, אנתוני נתן משחק מצוין עם 31 נקודות (ותשעה ריבאונדים), ארון אפללו קלע 20 וננה הילאריו סיים עם 19.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

ניו ג'רזי (19:7) - וושינגטון (18:6) 89:97

אחרי שמונה הפסדים רצופים, הנטס ביקשו לשים קץ לשרשרת הזו, ולמזלם הרב וושינגטון פשוט עמדה בדרכם. דווין האריס ידע שוושינגטון היא הזדמנות מצוינת לחזור לעניינים, וזה בדיוק מה שהוא עשה עם משחק מצוין שכלל 29 נקודות ותשעה אסיסטים. האריס קלע 14 מה-17 מהעונשין, כולל שש נקודות רצופות בדקה וחצי האחרונות כדי לעזור לניו ג'רזי לנצח בפעם הראשונה בדצמבר ולשלוח את הוויזארדס להפסד 13 ברציפות בחוץ.

וושינגטון שיחקה ללא ג'ון וול ואנדריי בלאץ', שסובלים מפציעות בברך. הנטס נעזרו בריצת 2:19 כדי להוביל 6:22 ארבע דקות לסיום הרבע הראשון, והפער עלה עד 25:48 בהמשך המחצית הראשונה, ואחרי 38:55 במחצית, וושינגטון חזרה לחיים ברבע השלישי. הוויזארדס חתכו בהפרש לחמש (66:61) כשנותרו 3:26 דקות לסיום הרבע השלישי, וברבע האחרון כפו 75:75 אחרי שוויון של אל תורנטון. הנטס קלעו את שש הנקודות הבאות, ומכאן הצליחו לשמר את היתרון עד הסיום.

מלבד האריס, סיים ברוק לופז עם 18 נקודות אצל הנטס, טרוויס אאוטלו קלע 13 וקריס האמפריז הוסיף 12. אצל המפסידים 22 הנקודות של ניק יאנג לא הושיעו, גילברט ארינאס (19 נקודות ותשעה אסיסטים) ואל תורנטון (18) השלימו את תמונת הקלעים הבולטים בוושינגטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully