וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמנים, למדו מטעויות

קל לזלזל בבני לוד ובפולהאם, אבל מבט קצר על ההיסטוריה שלהן מראה שמדובר בשתי כבשות שחורות. האם ברעננה ובליברפול לוקחים זאת בחשבון?

יש קבוצות שפשוט נועדו כדי לשבש לנו את התוכניות. השבוע אנחנו מסמנים שתיים כאלה בפינת 'הסוסה השחורה', כשהכוונה שלנו היא בעיקר לבני לוד מהליגה הלאומית ולפולהאם מהפרמייר ליג. משהו בהרגשה אומר לנו שזה הולך להיות קצת שונה ממה שהנייר חושב, ועם ההרגשה הזו אנחנו הולכים למלא את הטופס.

משחק מספר 4 (שישי): הפועל רעננה – בני לוד 1.35, 3.10, 5.40

בני לוד היא אמנם לא מאריות הליגה הלאומית, נהפוך הוא. הקבוצה מדורגת בסך הכל במקום העשירי, אבל בשנים האחרונות היא הרבתה לעשות צרות ליריבות שלה, ובכלל היא מהווה קבוצת ליגה לאומית טיפוסית, כזו שיודעת לנצח במאני טיים כשצריך. לוד מגיעה למשחק אחרי 0:0 נגד מכבי הרצליה, אבל לעומת זאת, דווקא מול הפועל נצרת עילית, למשל, הקבוצה הפסידה.

בני לוד לא הרבתה לעשות צרות לקבוצות הצמרת העונה, אבל בשנה שעברה, למשל היא ניצחה 0:1 את עירוני קרית שמונה, שעלתה ליגה, וחילצו 0:0 נגד הפועל אשקלון כמו גם 1:1 בסיבוב השני. משהו בהרגשה שלנו אומר שלוד לא תפסיד.

ההימור: X

משחק מספר 61 (שבת): ליברפול – פולהאם 1.40, 3.70, 5.25

יש נטייה לזלזל בפינאליסטית הליגה האירופית של השנה שעברה, שלא נחשבת לאחת הקבוצות המפחידות בפרמייר ליג. פולהאם, שדאגה תחת רוי הודג'סון להפתיע בשנה שעברה, מתקשה לשחזר את הימים ההם ובינתיים היא נמצאת רק במקום ה-17 בטבלה במרחק פעוט מהמקום שממנו יורדים ליגה.

למרות שהשיגה שני ניצחונות בלבד העונה, פולהאם נחשבת לקבוצה מסוכנת. אתם מוזמנים לשאול את אלכס פרגוסון, שזוכר היטב את ה-2:2 במחזור השני של מנצ'סטר יונייטד מול הכבשה השחורה הזו. שני הניצחונות היחידים הגיעו נגד קבוצות הרבה יותר קטנות כמו וויגאן ו-וולבס, אבל אין ספק שליברפול עשויה ליפול גם היא מולה.

ההימור: X

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully