וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקט לפני הפגרה

בפינת לפנינו המבול אנחנו עם שני משחקים אירופאים: מנשנגלדבאך מארחת את המבורג ומילאן פוגשת את רומא. כמה שערים יהיו? התשובות לפניכם

בפינת 'לפנינו המבול' אנחנו נעזרים בכם כדי להחליט עד כמה המשחקים הולכים להיות פוריים מבחינת כמות השערים. הפעם אנחנו מתחילים עם הליגה הגרמנית במפגש בין בורוסיה מנשנגלדבאך להמבורג, ומדלגים למשחק המרכזי בשבת בין מילאן לרומא באיטליה. כזכור, ההימור הנפוץ הוא אנדר/אובר (2-3), כאשר אם אתם חושבים שיהיו במשחק שער או לא יהיו בכלל, הסימון הוא 1, אם אתם טוענים שיהיו שני שערים או שלושה, הסימון הוא X, ואם אתם חושבים שיהיו ארבעה שערים ומעלה, הסימון הוא 2.

משחק מספר 18 (שישי): אנדר/אובר שערים: מנשנגלדבאך – המבורג 3.75, 1.90, 2.20

רגע לפני שיוצאים לפגרת החורף, אנחנו נותנים צ'אנס לבורוסיה מנשנגלדבאך האחרונה להיחלץ מהמקום האחרון, וגם המבורג שלא ממש מוצאת את עצמה העונה, יכולה להתגבר על התקופה הרעה שעוברת עליה ולצבור נקודות חשובות כדי להתרומם בטבלה.

במשחקיה של מנשנגלדבאך נכבשו העונה לא פחות מ-70 שערים, מה שמסמן ממוצע של 4.375 שערים למשחק, בעוד אצל המבורג נכבשו 52 שערים, שזה ממוצע של 3.25 שערים למשחק. באמת יש לכם התלבטות? לכו על כמות שערים מירבית.

ההימור: 2

משחק מספר 76 (שבת): אנדר/אובר שערים: מילאן – רומא 3.05, 1.80, 2.75

הופה הופה איזה משחק מחכה לנו בשבת. הרוסונרי ממשיכים להצהיר שהעונה הם הולכים על האליפות בכל הכוח, כשבמשחקם האחרון נגד בולוניה הם סיימו שוב עם שלישייה ברשת וכעת הם מקדימים בשש נקודות את יובנטוס השנייה. ברומא, לעומת זאת, עדיין לא ברור לאן נושבת הרוח בקבוצה, אחרי שהג'ילארוסי חילצו 0:1 קטן מבארי, שקטע שני משחקים ללא ניצחון.

במשחקיה של מילאן הובקעו העונה 41 שערים, שזה ממוצע של 2.56 שערים למשחק, כשגם אצל רומא הובקעו 41 שערים, מה שמשאיר ממוצע זהה. על פי הנתונים הללו, מאוד מפתה ללכת על שני שערים או שלושה.

ההימור: X

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully