וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונדו הפצוע ייעדר כשבועיים

רכז בוסטון סובב את הקרסול בניצחון על הניקס. שבר מאמץ התגלה בקרסול של יאו מינג, נואה נותח בהצלחה באגודל

המשחק הדרמטי אמש (בין רביעי לחמישי) של בוסטון במדיסון סקוור גארדן אמנם הסתיים בחיוכים וחגיגות, אך הניצחון של הסלטיקס 116:118 על הניקס הביא איתו גם חדשות לא פשוטות כלל לסגנית האלופה בירוק. בשלהי הרבע הרביעי סובב רייג'ון רונדו את הקרסול, ירד לחדרי ההלבשה, חזר, ושוב נטש את הפרקט. הערב מתברר כי לפוינט גארד הנפלא יקחו כשבועיים לחזור.

"אני מאמין שיקחו לו משהו כמו שבועיים לחזור", אמר סגן נשיא בוסטון, דני איינג', בראיון לתחנת רדיו מקומית. "הוא צעיר, הוא מחלים מהר ואוהב לשחק. אתמול, אפילו אחרי שהוא חזר, ראו שהוא לא זז כמו שצריך. ראו שכואב לו. הבוקר היתה נפיחות רבה סביב הקרסול, והוא בהחלט צריך עוד קצת זמן". נייט רובינסון יתפוס את מקומו של הפוינט גארד בהיעדרו. "נייט משחק טוב מאוד עבורנו, ועכשיו הוא יצטרך להתקדם ולקבל יותר דקות".

הסוף של יאו?

ואם בפציעות עסקינן, אז בואו נעבור לידיעה לא מפתיעה ועם זאת, מאוד מעציבה: ייתכן ויאו מינג גמר עונה נוספת. סנטר יוסטון, שלא דרך על הפרקט מאז העשירי בנובמבר, סובל מפציעה מתמשך בקרסולו השמאלי ובדיקת MRI לימדה על שבר מאמץ. "זה מאוד עצוב", אמר הבעלים של הרוקטס, לסלי אלכסנדר. "זהו רגע מאכזב בהיסטוריה של המועדון, רגע מאכזב לעיר ולכולנו". כזכור, יאו החמיץ את העונה שעברה בשל שבר ברגלו השמאלית. העונה הוא הספיק לשחק חמישה משחקים.

נסיים את הערב העצוב הזה עם ג'ואקים נואה, שנותח בהצלחה באגודל של ידו הימנית וייעדר 8-10 שבועות. "כמובן שזה ישפיע עלינו", אמר הג'נרל מנג'ר של הבולס, גאר פורמן. "לא רק במובן סטטיסטי של נקודות וריבאונדים, אלא גם בתחום האנרגיה. זה כואב לנו, כי קרלוס בוזר בדיוק התחיל להיכנס לעניינים והם שיחקו טוב ביחד. כבר דיברנו על אפשרות של טרייד או החתמה של שחקן נוסף כדי להוסיף עומק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully