וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודמאייר: "בוסטון מכבדת אותנו, אנחנו לא סמרטוטים"

כוכב הניקס מאוכזב מההפסד לסלטיקס, אבל מעודד מהיכולת של קבוצתו. פירס, שקלע את סל הניצחון: "ניו יורק שיחקה מצוין"

פול פירס רשם על שמו הלילה (בין רביעי לחמישי) עוד קלאסיקה שראה המדיסון סקוור גארדן. "האמת" קלע סל ענק על הראש של אמארה סטודמאייר, כשעל השעון 0.4 שניות לסיום, והעניק לבוסטון ניצחון 11 רצוף אחרי שניצחו בניו יורק 116:118, בתום אחד המשחקים הגדולים העונה ב-NBA.

הדקות האחרונות בגארדן היו דו קרב של עצבים, כשריי אלן, קווין גארנט ופירס שפכו על הפרקט את כל הניסיון והכישרון שהיה להם בכיסים, ומנגד אמארה סטודמאייר סיפק עוד משחק מפלצתי של 36 נקודות ו-10 ריבאונדים, כולל כמה דאנקים אגרסיביים, ואילו ריימונד פלטון היה אדיר עם 26 נקודות ו-14 אסיסטים. סטודמאייר עוד הספיק לקלוע שלשה מדהימה, אבל השופטים פסלו זאת לאחר בדיקה שגילתה כי הכדור עדיין היה בידיו כשנשמע הבאזר.

"הם רצו את זה", אמר פירס בסיום, אחרי שקד קידה של מנצחים לעבר אוהדי הניקס, ורשם ערב גדול של 32 נקודות. פירס החמיא ליריבה, והתנבא כי הניקס ידברו חזק העונה. "הניקס שיחקו כדורסל גדול, הם בחנו את ההגנה שלנו. יש רק שתי קבוצות שעשו זאת והניקס היא אחת מהן. הם שיחקו מצוין, אי אפשר לקחת מהם את זה, ואני אפילו חשבתי שהשלשה של אמארה נחשבת", אמר קפטן בוסטון, "הייתי המום לרגע, ואני שמח שניצחנו".

בוסטון מובילה את המזרח עם 4:20, וקווין גארנט היה מרוצה מאוד מהאופי שהפגינו הוא וחבריו. "היה בגארדן כדורסל גדול", אמר הביג-טיקט, "זאת הייתה האבקות בחצר האחורית אם תרצו".

סטודמאייר היה מאוד מאוכזב בסיום. "הרווחנו הרבה כבוד", אמר אמארה, "אני מבטיח לכם שבוסטון מכבדת אותנו עכשיו, אנחנו לא סמרטוטים". סטודמאייר גם שיגר רמז לכך שאם הקבוצות תפגשנה בפלייאוף, סגנית האלופה לא תלקק דבש. "אנחנו מוכנים לשחק חזק בכל ערב, ובוסטון יודעת את זה".

סטודמאייר התייחס לכושר הנפלא בו הוא נמצא לאחרונה, ואמר לכתבים מחוץ לחדר ההלבשה של הניקס: "אני גאה בדרך שבה התפתחתי. שיחקתי עם הרבה שחקנים גדולים בפיניקס, אבל האם הוכחתי שאני שחקן פרנצ'ייז? אני לא צריך להכיח שום דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully