וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזארי: "היה לנו את אחד הבתים הקשים ביותר"

מאמן נאפולי חגג את ההעפלה לשלב הנוק אאוט של הליגה האירופית, ומזכיר: "רק לפני כמה שנים עוד היינו בליגה השנייה"

אחרי שיובנטוס הודחה מהליגה האירופית, נאפולי נדרשה להציל את כבוד הקבוצות האיטלקיות והפכה אתמול (רביעי) לקבוצה האיטלקית היחידה שממשיכה לשלב הנוק אאוט במפעל. אדינסון קבאני כבש את השער היחיד נגד סטיאווה בוקרשט בדקה ה-90 וקבע 0:1 שהעלה את האיטלקים לשלב הבא והדיח את הרומנים.

"אולי סבלנו, אבל אנחנו עולים", חגג וולטר מזארי. "זה היה משחק קשה, אבל הגיע לנו לעלות. אם היינו מבקיעים בשלב מוקדם יותר של המשחק, היינו רואים משחק פחות מהנה. הוכחנו שאנחנו לא מוותרים אף פעם ואני מברך את השחקנים שלי שלא ויתרו גם הפעם. היה לנו את אחד הבתים הקשים ביותר, ועדיין הצלחנו לעלות. נאפולי היא גם הקבוצה האיטלקית היחידה שעולה וזה כבוד מבחינתנו".

מזארי התייחס למעמדה של נאפולי, שעד לפני כמה שנים לא הייתה בליגה הראשונה. "רק לפני כמה שנים נאפולי עוד הייתה בליגה השנייה, וכעת אנחנו משחקים נגד כמה מהקבוצות הכי טובות באירופה. תוך כמה שנים המועדון התפתח מבחינת הניסיון, וכעת אנחנו יכולים להתחרות עם המועדונים הכי טובים".

למרות ההתלהבות, מזארי עובר להתעסק בליגה, שם הקבוצה שלו עסוקה בקרבות הצמרת עם מילאן ויובנטוס ונמצאת במקום השלישי. ביום ראשון מצפה לקבוצה משחק נגד לצ'ה: "אני כבר חושבת על המשחק נגד לצ'ה. זה הולך להיות אחד המשחקים הכי חשובים שלנו העונה, ואני מבקש מהאוהדים להגיע ולעודד אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully