וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה קרבונרו הרסה למוריניו את חדר ההלבשה?

בספרד מדווחים כי חברתו של קסיאס כינתה את רונאלדו "אנוכי", הפורטוגלי לא סלח, והאווירה בריאל מדריד עכורה מתמיד

לא הכל מושלם בריאל מדריד, ולא, זה לא קשור לתבוסה הצורבת לברצלונה ב"אל קלסיקו". לפי ה"קאנדנה סר אוף ספיין", היחסים בחדר ההלבשה של הבלאנקוס מתוחים, ולא מהיום.

הכל החל ב-20 בספטמבר, כששרה קרבונרו, שדרנית הטלוויזיה וחברתו של איקר קסיאס, כינתה את כריסטיאנו רונאלדו, חברו של השוער בריאל מדריד, "אנוכי ואגואיסט", במהלך תכנית אירוח בטלוויזיה הספרדית. קסיאס מיהר להתנצל והסביר כי כעיתונאית עליה להביע את דעתה. יומיים אחר כך, ב-22 בספטמבר, נשיא ריאל פלורנטינו פרז הפגיש בין רונאלדו לקסיאס, בנוכחות מנהל המועדון חורחה ולדאנו. כולם צפו שוב בווידאו בו קרבונרו העליבה את רונאלדו, וניסו להסביר לרונאלדו כי מדובר בתקרית לא משמעותית, אבל הפנומן הפורטוגלי נעלב ומאז היחסים בין הקשר-חלוץ לשוער הפכו קרירים מיום ליום.

יחסיו של רונאלדו הידרדרו לא רק עם קסיאס, וכנראה המשבר ביניהם השפיע גם על היחסים עם יתר חבריו בברנבאו. העיתון הספרדי טוען כי רונאלדו מקנא בפרגון של שחקני ברצלונה כלפי לאונל מסי, ולמרות תרומתו הגדולה לריאל, בחדר ההלבשה הוא לא זוכה להוקרה על מאמציו הרבים למען הקבוצה. העיתון טען כי "בברצלונה, כשמישהו מוריד את מסי לדשא, כל חבריו לקבוצה באים לעזרתו. רונאלדו בודד, ורק מעטים מחבריו לקבוצה באים להגנתו אחרי שעושים עליו פאול".

בעיתון דווח כי חבריו היחידים של רונאלדו בריאל הם פפה, מרסלו, אנחל די מריה ולסאנה דיארה, והם בדרך כלל היחידים שמחבקים אותו לאחר שהוא מבקיע. רונאלדו וקסיאס לא הגיבו לטענות העיתון על אודות היחסים המעורערים ביניהם ובין רונאלדו לשאר חבריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully