וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלוחמה הפסיכולוגית של פרגי החלה

אלכס פרגוסון מתחיל להתכונן לקרב של יונייטד נגד צ'לסי ביום ראשון ומפיל את האחריות על ההידרדרות של הבלוז בבניית הסגל: "הם החליפו את באלאק ובלטי עם צעירים. צריך סגלים גדולים"

אין חכם כבעל ניסיון, ולכן תמיד מעניין לשמוע מה יש למאמן מנצ'סטר יונייטד, אלכס פרגוסון, שפותח בחזית נגד צ'לסי, להגיד סביב ההידרדרות המתמשכת של הכחולים, שנחתו למקום הרביעי בליגה. פרגי טוען שמה שעומד מאחורי חוסר ההצלחות של האלופה האנגלית הוא הרכש שהקבוצה עשתה הקיץ והעזיבה של השחקנים הוותיקים. כל הדברים הם כמובן על רקע המפגש בין השתיים שיתקיים ביום ראשון.

"החוזה של באלאק הגיע לסיומו, החוזה של בלטי הגיע לסיומו. הם החליפו את השחקנים האלה עם שחקן צעיר יותר כמו סטאידג' ובילד הצעיר מקאקרן", הסביר פרגי בראיון לגארדיאן. "זו יכולה להיות הסיבה לתוצאות הבלתי יציבות שלהם. התוכנית שלהם היא תמיד להתחיל לפתח שחקנים צעירים ואני חושב שזה דבר חשוב, אבל זה יכול להשפיע על התוצאות אם אתה סובל מפציעות".

פרגוסון הוסיף להתייחס לבניית הסגל אצל הבלוז, וטען לסגל קצר בצ'לסי: "צריך סגלים גדולים בימים האלה מכיוון שמספר המשחקים והאינטנסיביות של המשחקים מייצרת פציעות. אין ספק שסגל גדול עוזר". מעבר לכך, פרגוסון טוען כי לקבוצה שלו יש יתרון על פני צ'לסי מבחינת הניסיון, והוסיף: "יש לנו שחקנים טובים ובמשך שנים יש להם ניסיון למשחקים גדולים ותשוקה למועדון. לכל השחקנים שלנו יש תשוקה לנצח משחקים".

שתי הקבוצות ייפגשו ביום ראשון לקרב מותח, ופרגוסון לא חושש מהסטטיסטיקה שמראה כי יונייטד לא ניצחה בסטמפורד ברידג' מאז ה-0:3 באפריל 2002, כאשר המאזן עומד על חמישה ניצחונות לצ'לסי וארבע תוצאות תיקו בכל המסגרות. מעבר לכך, יונייטד הבקיעה ארבעה שערים במשחקים האלה וספגה 11. "יש לנו מאזן גרוע בצ'לסי", הודה המנג'ר הוותיק. "לא ניצחנו שם שמונה שנים, אבל זה משחק גדול עבורנו ואנחנו נהיה מוכנים לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully