וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקום שביעי לנבו באליפות העולם

הישראלי שוב שבר שיא ישראלי ועצר את השעון על 4:05.26 בגמר 400 מטרים מעורב אישי. צפו במשחה הגמר בדובאי

תאגיד כאן

עריכת וידאו: דורון שטיין

גל נבו סיים הערב (חמישי) במקום השביעי בגמר 400 מעורב אישי באליפות העולם בשחייה בבריכות קצרות הנערכת בדובאי. נבו זינק מהמסלול מספר 1 הקיצוני ועצר את השעון על 4:05.26 דקות, שיפור לשיא הישראלי אותו קבע בבוקר: 4:06.78 דקות במקצה שהעלה אותו לגמר.

באותו מקצה של נבו ניפץ ריאן לוכטה האמריקאי את שיא העולם בבריכות קצרות כשקבע 3:55.50 דקות, שיפור משמעותי ל-3:57.27 של לאסלו צה מלפני שנה. לוכטה הקדים את אוסאמה מלולי הטונסיאי (3:57.40 דקות) ואת בן ארצו, סקוט קלארי (3:57.56 דקות).

עוד לפני הגמר סיפר נבו לגלי צה"ל. "אנחנו שוברים שיאים ישראלים והאווירה טובה. לא ידעתי באיזה כושר אני אגיע כי לא התחריתי השנה. אני שמח שעמדתי בציפיות, הגעתי לפה בכושר לא מיטבי. אנחנו לא מדברים על מדליה, אלא מתמקדים בגמרים ומנסים לשבור שיאים ישראלים. אף אחד לא קבע לעצמו מטרה אישית להשיג מדליה".

נבו סיפר על ההתייחסות של המקומיים לנבחרת, ואמר: "בהרבה מדינות אנחנו לא האנשים הכי חביבים עבור המקומיים. מטפלים בנו טוב, אנחנו מקבלים את התנאים הכי טובים מבין כל המשלחות. דואגים לנו להכל, לא רק לאבטחה. זה מעליב שלא קראו לנו ישראל בטקס הפתיחה, אבל זה שולי וזה תרגיל של הדובאים. אנחנו לא מרגישים את זה כל כך, כי טקס הפתיחה זה לא משהו ששמים אליו לב כל כך".

גם עמית עברי עשתה חיל הבוקר כשהעפילה לחצי הגמר ב-50 מטר פרפר. הישראלית סיימה תשיעית במוקדמות כשסיימה עם 26.17 שניות, אולם סיימה את מקצה חצי הגמר שלה מאוחר יותר במקום החמישי עם 26.05 ולא עלתה לגמר. אלון מנדל קפץ לבריכה למשחה חימום ב-50 מטר חופשי וסיים במקום ה-40 עם זמן של 22.45 שניות.

(עדכון ראשון: 9:03)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully