וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "נעשה סופית את הדרך מאירופה לליגה בשבת"

בהפועל תל אביב מרוצים מהניצחון על בני יהודה. שכטר ייצא לאיטליה לשיקום, ידין יזכה למנוחה. קשטן: "חסרה הרגל המסיימת"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הפועל תל אביב הוכיחה הערב (רביעי) כי היא יודעת לנצח משחקים גם ביכולת בינונית למדי. הדאבליסטית נראתה תשושה ברוב שלבי המשחק מול בני יהודה, אבל נהנתה משער גדול של גילי ורמוט בדקה ה-29, ניצחה 0:1 וצימקה את הפער ממכבי חיפה המוליכה לשתי נקודות בלבד. בני יהודה, לעומת זאת, יכולה אולי להתעודד ממחצית שנייה טובה, אך צריכה להיות מודאגת מחוסר המחץ בהתקפה, שכבשה רק 12 שערים העונה.

אביחי ידין, שלא שיחק הערב בגלל פציעה ואף לא נכלל בסגל של הפועל תל אביב, יחמיץ גם את המשחק בשבת מול הפועל רמת גן. הקשר האחורי צפוי לשוב למגרשים אחרי פגרת החורף. איתי שכטר ייצא ביום ראשון לשיקום באיטליה עקב הפציעה בכתפו. יוסי אבוקסיס ואסי דומב ייצאו ביום שישי לפורטוגל לעקוב אחרי מספר שחקנים בעמדת הבלם.

גוטמן: "שמרנו על השער היפה של ורמוט"

"במחצית הראשונה שיחקנו טוב, המחצית השנייה הייתה של בני יהודה, אבל אנחנו מרוצים", אמר אלי גוטמן לאחר הניצחון הדחוק של הפועל תל אביב. "הלכנו יותר מדי לאחור במחצית השנייה, שני הקשרים האחוריים נדבקו לקו ההגנה ונפתחו פערים לבני יהודה. הם הכניסו את שלו מנשה, אבל לפעמים אתה לא יכול להשפיע. ניסיתי להכניס את שבחון, אבל גם זה לא עזר. הבחורים נלחמו ושמרו על השער היפה של ורמוט".

"אנחנו נעשה את הדרך סופית מאירופה לליגה ביום שבת", הבטיח המאמן האדום. "מי שחושב שזה יהיה קל וזה תלוי רק בנו מתי נבקיע ובאיזה דקות, אז אני מודיע לו שהוא טועה. הליגה הזו מוכיחה בכל משחק שכדי לנצח, צריך לתת את כל כולך, וגם לקהל שלנו אני פונה כי יש לנו קהל שיודע להעריך גם 0:1 כשהשחקנים נלחמים. הקבוצה הזו צריכה את התמיכה בכל רגע נתון. אל לנו לחשוב שהמשחקים תלויים רק בנו".

גוטמן גם התייחס לעומס שיש על שחקניו, ואמר: "יש לנו צוות רפואי מצוין שמטפל בשחקנים ויודע להכין את השחקנים. יש לנו שחקנים בוגרים והם מבינים מה הדרישות מהם. היום שוחחתי עם גילי ורמוט לפני המשחק. הוא הברומטר שלנו, הוא הוכיח היום במגרש כמה חיוני הוא לקבוצה". גוטמן צעק לורמוט בסיום: "סטטיסטיקה", והסביר אחר כך: "היום בשיחה שלנו לפני המשחק אמרתי לו שהוא צריך לשפר את הסטטיסטיקה מבחינת שערים ובישולים, והיום השער שלו הביא לנו שלוש נקודות".

גילי ורמוט, כובש שער הניצחון, אמר בסיום: "העונה הזו אני מעט פחות יציב מהעונה שעברה. היו לי משחק או שניים של נפילות, אבל בסך הכל יש לי עונה טובה. השיפור יגיע עם הזמן. הכדור נפל לי ב-16 ואני שמח שזה קרה. המחצית השנייה הייתה רעה מבחינתנו, לא יודע למה ירדנו אחורה, אבל אנחנו נוכל לתקן".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

קשטן: "הקבוצה ששלטה היא גם זו שהחמיצה"

בצד השני דרור קשטן לא הסתיר את אכזבתו: "לצערי הרב אנחנו לא מצליחים להבקיע. בדחיפות שאנחנו מגיעים למצבים, וגם היום בעיקר במחצית השנייה נראתה קבוצה אחת וזו בני יהודה. מי ששלטה בקצב המשחק גם החמיצה. במקום שאנחנו נוביל 0:1, הם הבקיעו שער יתרון ולהוציא את ההזדמנות הזו לא הייתה להם שום הזדמנות. אני אדם אופטימי. זה שמשחקים טוב זה נכון, אבל חסרה לנו הרגל המסיימת. אני מאמין שבסופו של דבר היוצרות האלה יתהפכו. הרבה פעמים מחמיצים, אבל הרבה פעמים גם נבקיע".

עוד הוסיף המאמן: "אנחנו עובדים הרבה מאוד עם החלק ההתקפי באימונים. עד עכשיו היכולת דלה מאוד, אבל אני מאמין שבסוף זה יידבק ואני מאוד שבע רצון מאיך שהקבוצה נראית. בני יהודה משחקת כדורגל טוב ומודרני, מניעה את הכדור, ואם שמתם לב, הפועל תל אביב החל מהדקה ה-65 עשתה חילופים הגנתיים וזה לא היה סתם. זה היה בגלל הצורה שבה שיחקנו, כי בני יהודה הייתה הקבוצה השולטת. החזקנו בכדור ויצרנו לחץ, אבל בסופו של דבר נאדה".

קשטן נשאל לגבי התוכניות לחיזוק בינואר, ואמר: "יכול להיות שכן, אנחנו נגיע לינואר ואנחנו בודקים". על הציפיות שלו מהסיבוב הראשון, הוא אמר: "בוודאי שאני מאוכזב, אבל יש לזה השלכה ישירה כי אתה משחק טוב ויוצר מצבים, וכשאתה לא מבקיע שערים, המשוואה היא פחות נקודות. אם המצבים שייצרנו במהלך המשחקים והיתרון שהיה לנו בהרבה משחקים היו מתורגמים לשערים, זה היה מתורגם גם לנקודות. אני לא רוצה להזכיר משחקים שבהם שלטנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully