וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזה תוכל לעמוד, גרנט?

הנהלת ווסטהאם הציבה בפני המאמן הישראלי רף חדש: ניצחון אחד משלושת המשחקים הקרובים: בלקבורן, פולהאם ואברטון

באנגליה ממשיכים לדוש בעתידו של אברהם גרנט, וב-BBC דווח כי הבעלים של הקבוצה העמידו רף חדש עבור המאמן הישראלי, שמנסה להוציא את הפטישים מהמקום האחרון בטבלה. הערב (רביעי) פורסם כי ההנהלה הודיעה לגרנט כי עליו להשיג לפחות ניצחון אחד משלושת המשחקים הקרובים של המועדון. על פי הדיווח, במידה ומצבה של הקבוצה לא ישתפר עד ינואר, גרנט יפוטר כדי שהמאמן החדש יקבל הזדמנות לבצע שינויים בינואר.

כידוע, אורך הרוח של הבעלים של ווסטהאם, דייויד גולד ודייויד סאליבן, הולך ומתקצר. ווסטהאם ניצחה רק פעם אחת ב-11 משחקים כשקבוצתם רחוקה ארבע נקודות מהמקום ה-17 שבו נשארים בליגה. המבחן הראשון מבין השלושה של גרנט יהיה בשבת נגד בלקבורן, ממנה פוטר סם אלרדייס, שהוזכר גם כמועמד להחליף את גרנט. לאחר מכן, מצפים לווסטהאם שני משחקים נוספים בבוקסינג דיי נגד פולהאם בחוץ ואברטון בבית.

למרות שגולד וסאליבן מחבבים מאוד את גרנט, הם מודעים לכך שרק פעם אחת ב-18 השנים האחרונות קבוצה שהייתה במקום האחרון בכריסמס הצליחה לשרוד בליגה. "פיטוריו של גרנט זה לא משהו שההנהלה רוצה לעשות", סיפר גורם המקורב לקבוצה ל-BBC. "המועדון מודע לכך שהיינו ברי מזל להימנע מירידת ליגה בשנה שעברה ושגרנט ירש סגל של קבוצת צ'מפיונשיפ. היו בקבוצה גם רצף של פציעות, אבל הוא לא יוכל להגיע לתחילת חלון ההעברות אם הקבוצה לא תשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully