וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיינה מחצה את פנרבחצ'ה, בארסה הפסידה בוילנה

האיטלקים התבססו בראשות בית ג' עם 64:95. אלופת אירופה נבלמה עם הפסד דרמטי 88:87 לריטאס, דאבל דאבל לשאראס

שלושה משחקים בלבד נערכו הערב (חמישי) ביורוליג פרט למשחקה של מכבי תל אביב נגד חימקי מוסקבה, אך שניים מהם ריכזו תשומת לב רבה. בבית ג' הלוהט הקרב המשולש על המקום הראשון עדיין נמצא בעיצומו, אבל סיינה הוכיחה פעם נוספת שבכושרה הנוכחי היא נמצאת ברמה אחרת עם 65:94 ענק על פנרבחצ'ה אולקר בטוסקנה. במשחק הנוסף בבית נבלמה ברצלונה על ידי ריטאס וילנה כשהפסידה 88:87 וסיבכה את מצבה. במשחק בודד בבית ד' הביסה ולנסיה את ארמאני מילאנו 60:75.

בית ג'

סיינה - פנרבחצ'ה אולקר 65:94

האיטלקים היו יכולים להתהדר במאזן מושלם אלמלא ההפסד באיסטנבול בסיבוב הקודם, והערב הגיע זמן הנקמה. הקבוצה של סימונה פיאנג'יאני התפוצצה על האורחת מן הפתיחה, וברחה ל-14:27 בסיום הרבע הראשון. בו מקאלב הוביל את ההפצצות של סיינה והריץ אותה עד 30:49 במחצית, ונוון ספאחיה ושחקניו נותרו אובדי עצות.

המחצית השנייה כבר הפכה לגארבג' טיים ארוך, אבל דייויד מוס ורימונאס קאוקינס הצטרפו למקאלב והמשיכו להגדיל את הפער לשמחת הקהל המקומי. את פנר, שהפסידה בשבוע שעבר בבית לברצלונה אך שמרה על יתרונה במאזן הפנימי מול הקטלאנים אחרי שניצחה את אלופת אירופה בחוץ בפער גדול יותר בסיבוב הקודם, הוליכו מרקו תומאס ודריוס לברינוביץ' עם 11 נקודות כל אחד, בעוד שמקאלב סיים עם 22 נקודות אצל המנצחים.

ריטאס וילנה - ברצלונה 87:88

מאז ההפסד בסיינה לפני חודש ברצלונה חזרה לדרוס, אבל הקבוצה של צ'אבי פאסקוול מעדה פעם נוספת רגע לפני הקרב הישיר מול האיטלקים במחזור האחרון ואיבדה גובה במאבק על המקום הראשון. הליטאים המעודדים מהשיפור ביכולתו של שרונאס יאסיקביצ'יוס, שרשם 11 נקודות ו-10 אסיסטים ב-22 דקות בלבד, הוליכו בפער קטן מן הפתיחה. במחצית עמד יתרונה של ריטאס על 34:40, כשחואן קרלוס נבארו הפצוע שותף ל-14 דקות בלבד וקלע רק שש נקודות.

ברבע האחרון החזיק פראן ואסקז את הקטלאנים בתמונה עם 27 נקודות, אבל הקאמבק של בארסה נבלם בדקה האחרונה. ריקי רוביו, שסיים עם שמונה נקודות, סחט עבירה במהלך זריקה לשלוש בפיגור 85:88, וקלע את שתי הראשונות מהקו אך החטיא דווקא את השלישית, ובמקום ללכת להארכה ברצלונה ירדה מנוצחת בפעם השלישית העונה.

בית ד'

ארמאני מילאנו - ולנסיה 75:60

שבוע אחרי שרשמה ניצחון נדיר על אפס פילזן, חזרה ולנסיה לסורה במחזור הקודם עם הפסד במוסקבה, אבל חלום הטופ 16 שלה נשאר בחיים עם ניצחון מפתיע במילאנו. האיטלקים ידעו שבשבוע הבא מחכה להם ביקור באתונה אצל פנאתינייקוס אבל לא הצליחו לשמור על הבית. הספרדים הוליכו 27:32 בהפסקה וברחו ליריבתם ברבע השלישי בעזרת 20 נקודות של רפא מרטינז ו-15 של נאנו דה קולו. איברהים ג'אבר קלע 13 למילאנזים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully