וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעלים של בלקבורן: "מראדונה לא מועמד"

בקבוצה הכחישו את האפשרות שהארגטינאי יגיע, ומעריכים כי מציאת המחליף תימשך כשלושה חודשים: "מחפשים מנג'ר ותיק"

מי שציפה לראות את דייגו מראדונה בפרמייר ליג, יצטרך כנראה לחכות. אחרי הדיווחים ב'מירור' שהכוכב הארגנטינאי האגדי בדרך לתפוס את מקומו של סם אלרדייס בבלקבורן, מכחישים הבעלים ההודים של הקבוצה שמראדונה יקבל את התפקיד. לא די בכך, נראה שמציאת המחליף תימשך עוד זמן רב, לטענת הבעלים.

"אני יכול להבטיח שמראדונה לא היה מועמד בשום אופן", אמר מנכ"ל ונקי'ס, אנורדה דסאי, שעומד בראש קבוצת הרוכשים של המועדון. "הוא לא בכיוון החשיבה שלנו". דסאי הוסיף שבלקבורן זקוק למנג'ר מנוסה, ולכיוון הזה הם פונים: "אנחנו מחפשים מנג'ר ותיק, אנשים עם ניסיון בבריטניה. באופן בסיסי, אנחנו מחפשים מישהו ששיחק בפרמייר ליג או אימן קבוצות בליגה".

דסאי הוסיף שלא מן הנמנע שתהליך בחירת המנג'ר לקבוצה יימשך זמן נוסף: "יש הרבה אנשים פנויים ואנחנו בודקים את הנושא. אנחנו לא רוצים לקבל החלטה מהירה מכיוון שאם אנחנו ממנים מנג'ר, הוא צריך להיות שם למשך זמן רב ולעשות עבודה טובה. לכן זה ייקח לפחות שלושה חודשים או חודשיים וחצי. לצערי ראינו שלקבוצה ולשחקנים יש הרבה יותר פוטנציאל ממה שהם הציגו או מהמקום שבו הם נמצאם. אנחנו מרגישים שהמועדון צריך להיות סביב המקום השביעי. עם קצת תמיכה, אנחנו מאמינים שאנחנו יכולים לעשות יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully