וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוצ'אלנג': מכבי חיפה הפסידה 82:75 לחימיק יוז'ני

16.12.2010 / 21:49

הירוקים החמיצו הזדמנות לעלות שלב ביורוצ’אלנג’ כששמטו יתרון של 12 מול חימיק יוז’ני והפסידה 82:75 בנשר

מכבי חיפה החמיצה הערב (חמישי) הזדמנות להבטיח סופית את עלייתה לשלב השני ביורוצ'אלנג' כשנכנעה 82:75 לחימיק יוז'ני בנשר. הקבוצה של אלעד חסין הייתה יכולה להרשות לעצמה אפילו להפסיד בפער של עד ארבע נקודות בזכות הניצחון 77:81 באוקראינה שלשום, אבל קרסה לחלוטין ברבע האחרון בו איבדה יתרון של 12 נקודות ואיכזבה את הקהל המקומי בנשר.

מרקו קילינגסוורת', שכיכב רק לפני יומיים מול חימיק הבינונית, היה האיש המרכזי של חיפה ברבע השלישי בו בנתה יתרון מבטיח, אבל נפצע במחצית השנייה, וההתקפה של הירוקים לא תיפקדה לאורך כל דקות ההכרעה. למרות ההפסד הצורב חיפה עדיין יכולה לעלות גם אם תפסיד לונטספילס ביום שלישי, במידה ופרנקפורט תנצח את חימיק במשחק המקביל, ואפילו לסיים ראשונה בבית אם תנצח את הפולנים.

מהלך המשחק

סשה בראטיץ', ממצטייני הניצחון באוקראינה, פתח את המשחק בשלשה, אבל חיפה לא הצליחה לייצר מומנטום כשקילינגסוורת' נבלם היטב בצבע, וחימיק נעזרה בקרטיס מילאג' היעיל כדי להוליך 16:19 בסיום הרבע הראשון. ברבע השני נכנס לארי אובאנון לעניינים והפך למוציא העיקרי לפועל של אלעד חסין. חיפה הפכה את הקערה ובנתה יתרון של 20:24, אבל לא הצליחה להמשיך בתנופה ואלכסנדר קולצ'נקו הפגיז 15 נקודות עוד לפני ההפסקה ועזר לחימיק לרדת בפיגור מינימלי של 35:34 במחצית.

בפתיחת הרבע השלישי התחיל קילינגסוורת להזכיר את היכולת הדומיננטית שלו מהמשחק שלשום, ואלישי כדיר בנקודות ראשונות העלה את הירוקים ל-48:54. ההתקפה של האוקראינים נבלמה לחלוטין כשהידית של קולצ'נקו התקררה, וחיפה הגדילה את הפער עד ל-48:60 בסיום הרבע. היתרון המבטיח של הירוקים נמשך עד אמצע הרבע האחרון, אבל אז הוליך לפתע אנדריי קאלניצ'נקו ריצת 0:11 של חימיק שהחזירה אותם לתמונה וכפתה משחק צמוד.

מילאג' השלים את המהפך והעלה את האורחים ל-68:70 שתי דקות לסיום, וחיפה לא הצליחה לצאת מההלם ללא אובאנון שנעלם לחלוטין. קולצ'נקו כבר הקפיץ את היתרון האוקראיני ל-70:78, לפני שניסיון קאמבק נגדי של חיפה לא צלח, ובסיום ניצחה חימיק 82:75.

קלעו לחיפה: מרקו קילינגסוורת' 17 נקודות (6 ריבאונדים), לארי אובאנון וסילבן לנדסברג 12 כל אחד, סשה בראטיץ', דרק לואו ואלישי כדיר 7 כל אחד, דרו האוזמן 5, פרנק רובינסון ורוברט רות'בארט (7 ריבאונדים) 4 כל אחד. הירבו לחימיק: אלכסנדר קולצ'נקו 23, קרטיס מילאג' 20.

חסין: "זה לא גדול עליי"

אלעד חסין התייחס לקריסה של קבוצתו לאחר המשחק ואמר: "האחריות היא קודם כל שלי. זה לא גדול עליי. אין מחשבה לשים את המפתחות, ממש לא. אני אתקן את המצב. את הציון אני אקבל בסוף השנה. אנחנו באמצע המבחן. קודם כל צריכים לעשות שינוי פרסונלי, זה כבר הרבה זמן צועק וזה יקרה".

"מה שהכי מרגיז אותי זה שזה אותם דברים כל הזמן", המשיך חסין. "שוב היו לנו איבודי כדור לא מחוייבים מהמציאות. טיפה לחצו אותנו הלכנו אחורה. מרקו נפצע ופתאום אין עם מי לדבר. אני מאוד מאוכזב מהשחקנים. רציתי להכניס את אלישי במחצית הראשונה אבל הוא שכח את הגופיה אז הכנסתי את רוברט והוא היה טוב אז לא רציתי לפגוע בשטף של הקבוצה. לא רציתי להעניש אותו, ואם רציתי להעניש אותו לא הייתי מכניס אותו מחצית שניה".

פרנק רובינסון הוסיף: "אני חושב שהבעיה היא ברמת הריכוז. בגלל הדרך שבה הפסדנו היום זה ההפסד הכי משפיל שאי פעם ספגתי בקריירה שלי. אני לא יודע מה קרה אבל הפסקנו לעבוד כקבוצה. בהגנה עוד ניסינו אבל בהתקפה הפסקנו לתפקד. יש לנו הרבה כישרון אבל בלי הגנה זה לא עובד. אנחנו צריכים להתאמן ולהבין מה קורה לנו. אני לא יודע מה הבעיה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully