וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א תערער על העונש: "נגן על האוהדים"

15.12.2010 / 11:00

הצהובים מתקשים להשלים עם עונש המשחק ללא קהל: "מרבית האוהדים לא עשו כל רע. יש לעשות צעדי מניעה, לא מתן קנסות"

מכבי תל אביב מתכוונת לערער על העונש שספגה אמש (שלישי) מבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, שגזר על הקבוצה עונש של משחק ללא קהל, ושני משחקים בהם שערים 10 ו-11 יהיו סגורים. אומנם המשחק ללא קהל יהיה בגביע הטוטו, אבל בקבוצה מודאגים מאוד מההשלכות של המהלך, כשגם סגירת השערים 10 ו-11 תייצר בעיה לוגיסטית.

היום שחררה הנהלת הקבוצה הצהרה באתר הרשמי של המועדון. "מכבי תל אביב מביעה אכזבה מהחלטת בית הדין של ההתאחדות לכדורגל", כך נכתב, "בשעה שאנו מודאגים ומגנים את המעשים של אלו המפגינים התנהגות מזיקה לענף ולמועדון, מחובתנו להגן על זכויותיהם של מרבית האוהדים שלא עשו כל רע ואין להאשימם בעבירות שעברו כמות קטנה של אוהדים. אי לכך בכוונתנו להגיש ערעור על ההחלטה לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל.

"אנו נמשיך לפעול כמיטב יכולתנו ובמלוא המרץ, במסגרת האפשרויות המוגבלות העומדות לרשותינו על מנת למגר תופעות פסולות שכאלה. בד בבד, אנו מודאגים מן העובדה שחוקי מדינת ישראל לא מעניקים למועדוני הכדורגל בארץ את התמיכה הנאותה להתמודד עם תופעות אלה. בכוונתנו לפנות לרשויות המתאימות בבקשה לבחון את הגישה הכוללת ולקחת אחריות על בעיות אלה המשפיעות על כל הליגה.

"צעדי מניעה ושיתוף פעולה מלא בין ההתאחדות לכדורגל לבין כל המועדונים ולא רק מתן קנסות כתגובה – הם צו השעה, כשאנו מאמינים שיחדיו נוכל למגר את התופעה".

כזכור, המנכ"ל עוזי שעיה אמר בבית הדין שבקבוצה שוקלים להרים רשתות מיוחדות בשערים הבעייתיים, כדי למנוע זריקות לפצים, כנהוג באיצטדיונים רבים באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully