וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בצ'לסי: "כולם משוכנעים שלאנצ'לוטי נמאס"

אפילו שחקני הדאבליסטית, שרוצים שהמנג'ר האיטלקי יישאר, לא מאמינים בכך: "יש קליקות שמתגבשות ומפריעות לו לתפקד"

מאז תחילת העונה בפרמיירליג שני מאמנים, כריס יוטון (מניוקאסל) וסאם אלרדייס (מבלקבורן), כבר הלכו הביתה. האם מאמן צ'לסי קרלו אנצ'לוטי יהיה הבא בתור? אם שואלים את כוכבי הדאבליסטית כנראה שכן, עם זאת הם מאוד לא שמחים מכך.

שחקניה הבכירים של הקבוצה מאמינים שאנצ'לוטי עדיין פגוע משחרורו של עוזרו, ריי ווילקינס, וכן סבור שמעמדו בקרב קברניטי הקבוצה די רעוע. מקור מקרב שחקני הקבוצה אמר: "האווירה אינה טובה כרגע. כולם משוכנעים שלקרלו נמאס והוא רוצה לעשות, למרות שכולם נואשים שהוא יישאר.

"הוא מאוד, מאוד פופולרי בקרב השחקנים שמאמינים וחושבים שהוא מנג'ר מצוין", המשיך אותו מקור, "אבל אין ספק באשר לכך שהסגל של הקבוצה לא נמצא על מי מנוחות ויש קליקות שמתגבשות בקרב המועדון ומפריעות לו לתפקד". לגבי אותן קליקות חדשות שנוצרות, הרי שהן קשורות בעיקר לשחקנים דוברי הצרפתית שמאשימים שחקנים אחרים בקבוצה לגבי הכושר אותו הם מציגים.

צ'לסי, כזכור, פתחה את העונה נפלא ונראתה בדרך לאליפות שנייה ברציפות, אלא שהיא צברה שש נקודות מתוך ה-21 האחרונות מה שגרם לה להתדרדר בטבלה. אנצ'לוטי, שהגיע לקבוצה לפני כשנה וחצי, אמר בעבר כי הוא רוצה להישאר במועדון הלונדוני הכחול 10 שנים. האמנם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully