וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אלבס נגד כריסטיאנו רונאלדו

מגן בארסה לא אוהב את היריב מריאל: "כדי להיות הטוב בעולם הוא צריך להיות צנוע וחברותי, כמו מסי". פפ ממאן לחתום כרגע

מגן ברצלונה דני אלבס ממשיך להראות את חוסר החיבה שיש לו כלפי ריאל מדריד, ובעיקר כלפי כוכבה הגדול כריסטיאנו רונאלדו. אחרי שהצהיר ש"לא משנה מה יציעו לי, לעולם לא אשחק בריאל", הפעם הברזילאי תוקף בצורה ישירה את הפורטוגלי, גם אם הוא מנסה לסייג מעט את דבריו.

"בשביל להיות השחקן הכי טוב בעולם, אתה לא יכול להסתפק רק בלשחק טוב", סבור אלבס, "אתה צריך רק להיות אהוב על ידי האנשים, ולפי מה שאני מבין, הגישה שלו פוגעת קצת באיכות שלו ככדורגלן.

"אני לא מפקפק בכך שרונאלדו הוא אחד הכדורגלנים הטובים בעולם כיום", ממשיך אלבס, "ואכן יש לו הרבה איכויות, אבל במקביל יש לו גם מגבלות. אני חושב שהשחקן הטוב בעולם חייב להיות שקט, צנוע וחברותי. לאונל מסי הוא כל הדברים האלה, בעוד לכריסטיאנו חסרות חלק מהתכונות האלה".

אגב, מסי עצמו שהה אמש במילאנו לביקור פרטי, והבהיר לתקשורת כי אין לזה קשר לאינטר, על אף המחמאות הגדולות שהרעיף עליו הנשיא מאסימו מוראטי. "המחמאות שלו משמחות אותי, אבל כרגע אינטר היא לא אופציה מבחינתי", אמר מסי.

ברצלונה מנסה להחתים את גווארדיולה לעונה הבאה

נשיא ברצלונה סנדרו רוסל עושה מאמצים כבירים לחדש את חוזהו את חוזהו של פפ גווארדיולה בקבוצה ומנסה לעשות זאת מה שיותר מהר. אמש נועדו השניים ודנו באפשרות שגווארדיולה, שחתום כרגע עד סיומה של העונה הנוכחית, יחתום כבר עכשיו לעונת 2011/2.

כזכור, מאז שגווארדיולה מונה למאמן הקבוצה הקטלאנית הוא נוהג לחתום על חוזה לשנה אחת בלבד ומחדש אותו לקראת סוף העונה. גם עכשיו גווארדיולה לא כל כך רוצה לשמוע על חידוש חוזהו, לפחות עד חודש אפריל, אלא שבבארסה מנסים לעשות מאמץ לשכנעו לחתום כבר עכשיו כדי שחלילה קבוצה אחרת לא תחטוף אותו מבין ידיה.

גווארדיולה טוען כרגע מצידו שהוא עסוק בקידום הקבוצה וזה הדבר היחיד שמעניין אותו. מתחת לפני השטח, היחסים בין המאמן לנשיא החדש לא קרובים וחמים, ופפ רוצה לראות מה ילד יום. המאמן לא אהב את העובדה שהוא אולץ על ידי ההנהלה למכור את הבלם האוקראיני דמיטרו צ'יגרינסקי וכן את היחס הקר והמזלזל של רוסל כלפי יוהאן קרויף, מאמנו לשעבר של פפ בדרים טים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully