וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדונצ'יץ': "אנחנו יכולים לנצח את אינטר"

לאחר הסנסציה שחוללה מזמבה, חלוצה של סאונגנאם הדרום קוריאנית רוצה להפתיע את אלופת אירופה (19:00, 5+ לייב)

יממה לאחר ההפתעה הגדולה שחוללה מזמבה אנגלברט מקונגו, כשניצחה 0:2 את אינטרנסיונאל והפכה לקבוצה הראשונה מחוץ לאירופה או דרום אמריקה שמעפילה לגמר אליפות העולם לקבוצות, רוצה גם סאונגנאם הדרום קוריאנית לחולל סנסציה נוספת ולהדיח את אלופת אירופה ואיטליה, אינטר, בחצי הגמר השני שייערך הערב (רביעי, 19:00, שידור ישיר בספורט 5+ לייב).

סאונגנאם רוצה לעשות היסטוריה ולהיות הקבוצה האסייאתית הראשונה שעולה לגמר המפעל ולקבל צ'אנס אמיתי לזכות כשתפגוש את מזמבה בגמר. אלא שזה לא יהיה קל כיוון שנשיא אינטר מאסימו מוראטי הניח חרב על צווארו של המאמן רפא בניטז, שיודע כי במקרה של כישלון לזכות בגביע הוא ימצא את עצמו מחוץ לקבוצה.

סאונגאם עברה אמנם בדרכה למפגש בחצי הגמר עם אינטר את אל וואחדה מאיחוד האמירויות 1:4, אבל כל הזמן היא חשבה על דבר אחד. "למען האמת, אנחנו חושבים על המשחק נגד אינטר עוד לפני המשחק שהיה לנו נגד אל וואחדה", התוודה החלוץ המונטנגרי של הקבוצה הדרום קוריאנית דזנאן רדונצ'יץ'. "אנחנו מאמינים שאנחנו יכולים לנצח את אינטר. אנחנו נמצאים כאן כאלופת אסיה, וגם אנחנו רוצים לשבור את המסורת שהייתה עד כה כאשר רק קבוצות מאירופה או מדרום אמריקה הגיעו לשלב הגמר של המפעל".

נדייה: "זה הזמן להאמין במשחק האפריקאי"

לגבי מזמבה הרי שהקבוצה הקונגולזית לא ידעה נפשה מרוב אושר לאחר הניצחון הגדול על אינטרנאסיונאל הברזליאית, מחזיקת גביע הליברטדורס. לאמין נדייה, מאמן הקבוצה ממאלי, אמר לאחר הניצחון הגדול: "זה דבר באמת מיוחד בגלל שאנחנו מייצגים את כל יבשת אפריקה, וכל אפריקה שמחה על העבודה הנפלאה שאנחנו עושים באליפות עד כה.

"לא הטלנו לרגע ספק בעצמנו וביכולות שלנו", המשיך המאמן. "היינו בטוחים בעצמנו במשחק ותקפנו. גם מזל לא היה חסר לנו, במיוחד במחצית השנייה. כפי שאמרתי בעבר, זה יום גאווה. זה הישג וניצחון גדול והיסטורי עבורנו. זו תוצאה טובה לקונגו ולכל האפריקאים שצריכים להיות גאים בקבוצה הזו. זה הזמן להאמין במשחק האפריקאי.

"הגיע הזמן שאנשים יאמינו ביכולות של שחקנים וקבוצות מיבשת אפריקה", הוסיף נדייה בנאום מרגש. "זו הזדמנות מצוינת עבור השחקנים שלי להוכיח את עצמם בבמכה מכובדת זו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully