וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בווסטהאם: "השבועות הקרובים יהיו מכריעים"

המנג'ר הישראלי הועמד בפני אולטימטום נוסף, כנראה אחרון בהחלט. יידרש לספק הסברים כיצד הוא מתכוון לאסוף נקודות

מצבו של אברהם גרנט ממשיך להתערער מרגע לרגע ונראה שהמנג'ר הישראלי של ווסטהאם עשוי לסיים את דרכו בקבוצה בקרוב, אלא אם כן יחול שיפור משמעותי בקבוצה הלונדונית. גרנט כבר קיבל אולטימטום אחד, אבל הצליח לעבור אותו, כאשר כעת נראה שהוא בדרך לעמוד בפני אחד נוסף, כנראה אחרון.

הבעלים של הקבוצה, דייויד גולד ודייויד סאליבן, לא ששים לפטר את המנג'ר הישראלי בן ה-55 שהם הביאו רק עם תחילתה של העונה בקיץ לתקופה ארוכה, אבל גם הם מפנימים את העובדה שווסטהאם נמצאת במצב רע מאוד בליגה וסכנת ירידה מרחפת מעל ראשה. לפי הדיווח, גרנט ייאלץ לספק הסברים כיצד הוא מתכנן לשפר את יכולת צבירת הנקודות של הקבוצה, לאחר שהיא אספה 12 בלבד מ-51 אפשריות ומדורגת אחרונה בטבלה.

"יש רצון רב אצלנו לדבוק בגרנט, אבל השבועות הקרובים יהיו מכריעים - או שנישאר ביחד או שניפרד", אמר בכיר בקרב המועדון הלונדוני לגבי גרנט. ווסטהאם תפגוש ביום שבת בחוץ את בלקבורן, שפיטרה רק השבוע את מאמנה סאם אלרדייס, ששמו עלה כמועמד להחליף את גרנט (כמו גם כריס יוטון שפוטר מניוקאסל), כאשר לאחר מכן היא תשחק בבוקסינג דיי נגד פולהאם, ב-28 לדצמבר תתעמת עם אברטון.

אם גרנט ייכשל לאסוף נקודות משלושת המשחקים הללו סביר מאוד להניח שהוא לא ימשיך במועדון, שנתן לו גב רחב עד עכשיו, והוא יפוטר עוד לפני המשחק הבא של הקבוצה נגד וולבס. "גרנט עצמו", כך אמר מקורב להנהלה, "נראה מאוד בטוח שהוא יכול לשנות את המצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully