וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 נקודות לכספי בהפסד סקרמנטו 118:105 ליוסטון

הפורוורד הישראלי לא פתח בחמישייה של הקינגס המדרדרים, שחסרו את טייריק אוונס, ופתחו ברצף הפסדים נוסף. 23 לסקולה

עמרי כספי וחבריו בסקרמנטו קינגס, ללא טייריק אוונס הפצוע, קיוו להתאושש הלילה (בין שלישי לרביעי) מההפסד הביתי למיאמי היט במשחק שלהם בטויוטה סנטר של יוסטון, אבל כנראה שהעונה שלהם תהיה ארוכה מאוד-מאוד. הקינגס שוב הפסידו 118:105, והם כבר עם מאזן של 17:5. הרוקטס מבחינתם ממשיכים להתאושש מפתיחת העונה הרעה שלהם והם כבר עם מאזן של 14:10.

באשר לעמרי כספי, הרי שהפורוורד הישראלי שוב לא פתח בחמישייה של פול ווסטפאל, ועלה לראשונה על הפרקט 2:47 דקות לסיומו של הרבע הראשון, במצב של 20:26 לסקרמנטו. בניגוד להצגה הגדולה מול מיאמי, היה הפעם כספי די סולידי כשסיים את המשחק עם 10 נקודות (1 מ-4 ל-2, 2 מ-2 ל-3, 2 מ-2 מהקו) בכ-23 דקות של משחק. הוא הוריד כמות יפה של 5 ריבאונדים, אבל גם איבד 3 כדורים.

הקינגס ניצחו את הרבע הראשון 27:30, אבל רבע שני מצוין של הקבוצה הביתית (18:31) הפך את הקערה. גם אחרי ההפסקה הטילים המשיכו לעוף קדימה עם 24:33 ברבע השלישי. החבורה של ווסטפאל עוד הצליחה לצמצם במהלכו של הרבע השלישי ל-75:63, אבל ריצה של 3:20 של הרוקטס, שהובילה ל-76:95, גמרה את המשחק והפכה את 11 הדקות שנותרו לגארבג' טיים ארוך ברבע האחרון.

הטילים נהנו מיום טוב של לואיס סקולה שגמר את המשחק עם 23 נקודות ו-10 ריבאונדים ב-29 דקות, בעוד הוא נעזר בצ'ייס באדינגר עם 18. קווין מרטין הסתפק רק ב-14 מול קבוצתו לשעבר. מי שהוביל את קלעי הקינגס היה דימרקוס קאזינס השובב שקלע 17 נקודות והוריד 7 ריבאונדים, גם קארל לאנדרי הוסיף 17 מהספסל. ג'ייסון תומפסון קלע 16 ושאב 10 כדורים חוזרים, לותר הד תרם 11, בעוד מלבד כספי גם בנו אודריך (6 אסיסטים) וגם פרנסיסקו גארסיה קלעו 10 נקודות כל אחד.

קאזינס: "הגיע הזמן שנתחיל לקפוץ על קבוצות ברבע השלישי"

"אנחנו נתקלים לא מעט פעמים בבעיות כאלה השנה", אמר המאמן פול ווסטפאל בהתייחסו לפער הגדול שפתחה יוסטון עם פתיחתו של הרבע הרביעי, ממנו הקינגס לא הצליחו לחזור. "הדברים מתחילים להדרדר כמו כדור שלג, ואנחנו לא מצליחים לעצור את הנפילה".

דימרקוס קאזינס אמר בסיום: "חשבתי בעבר שזה יהיה הרבה הכי טוב שלנו בגלל שאנחנו יכולים לצאת מחדר ההלבה ולשחק טוב במחצית השנייה, אבל זה לא קורה. הגיע הזמן שנתחיל לקפוץ על קבוצות ברבע השלישי".

"המשחק הזה מראה בין היתר כמה אנחנו צעירים וצריכים להתבגר כי זה ה-NBA - משחק של ריצות", העיד על האמת הפורוורד ג'ייסון תומפסון. "בתחילת העונה עוד היינו מצליחים לחזור ממצבים כאלה אבל כעת אנחנו נתקלים בבעיה גדולה ברבע השלישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully