וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: אס"א ת"א ניצחה 28:33 את קרית אונו/גני תקווה

מחזיקת גביע המדינה עלתה למקום השלישי אחרי הניצחון על העולה החדשה במשחק החוץ. סאריץ' סיים עם שבעה שערים

מחזיקת גביע המדינה אס"א תל אביב השיגה הערב (שלישי) ניצחון 28:33 בחוץ על הפועל קרית אונו/גני תקווה במסגרת המחזור השמיני בליגת העל בכדוריד. השתיים נפגשו באולם צ'יינין בקרית אונו, אבל אחרי 11:13 לאס"א בסיום המחצית, מחזיקת הגביע דהרה לניצחון חשוב נוסף.

מאריו סאריץ' הנהדר הוביל את המנצחים עם שבעה שערים, איציק חליפי ודן מירקוס כבשו חמישה שערים כל אחד, דן נתן עם ארבעה שערים, אלכס בזברחני וג'ו מתתיה סיימו עם שלושה כל אחד, עידו טוראל כבש שניים, אלירן מצקי, רוני גבאי, תום מטלון וגיל פומרנץ סיימו עם שער כל אחד. אצל קרית אונו/גני תקווה בלט בר גצל, שכבש שבעה שערים, כשיחד איתו הצטיינו סשה צ'ודובסקי, ניבו לוי ועמית גל (ארבעה שערים כל אחד). יתר המבקיעים: אבי אברבנל ומירקו סטויאנוביץ' 3 כל אחד, גיל חרפק 2, ולדימיר אסטיקוב 1.

אתמול ניצחה מכבי תל אביב את רמת השרון 27:32, הפועל ראשון לציון גברה על קרית מוצקין 17:27 ובני הרצליה התגברה על רחובות 17:33. המשחקים של א.כ נס ציונה מול מכבי רעננה ושל עירוני פ"ת מול מכבי ראשון לציון יתקיימו ביום שני בעקבות השתתפותם של מאמני הקבוצות המארחות - גיל סגל וניב ויינטרוב - בגמר הצ'אלנג' האירופי עם נבחרת הנשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully