וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: הפועל ירושלים הפסידה בריגה 74:71

החבורה של קטש נראתה עייפה ותשושה, ואיבדה צ'אנס להבטיח עליה לשלב הבא. סולומון בלט עם 24 נק', צפו בתקציר המשחק

מגד גוזני

צפו בתקציר המשחק באדיבות רשות השידור
http://www.iba.org.il
עריכת וידאו: דורון שטיין

הפועל ירושלים הגיעה הערב (שלישי) לריגה בידיעה שניצחון על VEF המקומית יעלה אותה ל-16 האחרונות ביורוקאפ, מחזור אחד לפני תום שלב הבתים. אלא שחלומות לחוד ומציאות לחוד, כאשר הקבוצה של עודד קטש התקשתה מול הלטבים, הפסידה 74:71, ובשבוע הבא היא תצטרך לנצח במלחה את קאחסול כדי להבטיח העפלה לשלב הבא. עם זאת, הפסד בלמעלה מ-4 נקודות בצירוף ניצחון של נימבורק על ריגה יותיר את החבורה של קטש בבית. במשחק המאוחר בבית הביסה הערב נימבורק של ננו גינזבורג 68:89 מרשים למדי את קאחסול, הודות ל-19 נקודות של אפיק ניסים ו-20 של טרה סימונס.

הירושלמים הגיעו ללטביה הערב תשושים ופצועים לאור ריבוי המשחקים בשבועות האחרונים. יוגב אוחיון, שסובל מפציעה בקרסול, עלה לשחק רק 50 שניות לסיום הרבע השלישי, וכאשר יובל נעימי ממש לא הצליח להיכנס לנעליו, קטש נותר חסר עצות. רבע שני מצוין של בריאן רנדל ו-וויל סולומון עוד העלה את ירושלים ל-27:37 לפני הירידה למחצית, אלא שבמחצית השניה האורחים נתקעו בהתקפה, איבדו את היתרון, ולא הצליחו להדביק את ריגה הנחושה, שהכריחה את יריבתה לזריקות קשות באחוזים נמוכים.

ההפסד הערב היה הפסד החוץ השלישי ברציפות של הפועל ירושלים בכל המפעלים, והשבועות הקרובים ממש לא הולכים להיות קלים יותר. שימו לב לשלושת המשחקים הקרובים שמצפים לירושלמים בליגה: מפגש עם בני השרון במלחה, משחק חוץ אצל מכבי אשדוד המפתיעה, ומשחק העונה מול מכבי תל אביב. אם מוסיפים לכל אלה את הלחץ, המתח והעייפות שכבר קיימים בשורות המועדון האדום, מתקבלת תמונה לא פשוטה. השבועות הקרובים יהיו מבחן גדול עבור עודד קטש ושחקניו.

מהלך המשחק

פציעתו של אוחיון גרמה לקטש להעלות בחמישיה את משה מזרחי ולא את יובל נעימי, והדקות הראשונות היו שייכות למארחת: הליטאים פתחו חזק, קלעו את שתי השלשות הראשונות שלהם, ועלו ל-3:10 ולאחר מכן ל-9:16, כאשר ירושלים התקשתה להגיע למצבי זריקה נוחים. בדקות האלה היה בריאן רנדל היחיד שתפקד, והפורוורד האמריקאי השאיר את קבוצתו במשחק כמעט לבדו. וויל סולומון וסם קלנסי הצטרפו אליו עם דקות טובות, ובסיום הרבע הראשון הראה לוח התוצאות 21:21.

הרבע השני של ירושלים התחיל מצוין, עם שלשה של סולומון וסל יפה של ג'ייסון ריץ', והאורחים עלו ל-25:30. רנדל הפנטסטי נתן את הטון בהגנה, ויובל נעימי, שנכנס לקראת סוף הרבע הראשון, החל לנהל את המשחק בצורה טובה יותר והיתרון הירושלמי צמח ל-27:37. הלטבים עוד הצליחו לצמק ל-37:33, אלא שהמילה האחרונה ברבע היתה שייכת לג'ייסון ריץ', שקלע שלשה מטורפת משלושת-רבעי מגרש כדי לקבוע 33:40 לעודד קטש ושחקניו עם הירידה לחדרי ההלבשה.

פתיחת הרבע השלישי היתה שייכת באופן בלעדי ללטבים, שרצו ל-0:9 תוך שתי דקות ועלו ל-40:42. המארחת המשיכה במומנטום, דייקה היטב מחוץ לקשת, והוליכה 44:50. ירושלים התקשתה לעצור את דייריס ברטאניס ויאניצ'נקוס המצוין, וחמישים שניות לסיום הרבע קם יוגב אוחיון הפצוע מהספסל ועלה לדקות ראשונות הערב. למרות זאת, עם פתיחת הרבע המכריע עמד היתרון הליטאי על 54:60.

עשר הדקות האחרונות נפתחו בקצב איטי, עם הרבה הגנות ומעט התקפות, ושש וחצי לסיום הובילה ריגה 58:62. דיון דאוול החטיא מספר שלשות פנויות ומנגד קבע ברטאנס 58:65, חמש דקות לסיום. רנדל ספג עבירה חמישית, אלא שאז התעורר וויל סולומון המצוין, שנעזר בסל ועבירה של ג'ייסון ריץ' ו-53 שניות לסיום הראה לוח התוצאות 70:71 בלבד לריגה. ואז, במצב של 70:73 למארחת, 15 שניות לסיום, החטיא ג'ייסון ריץ' שלשה קריטית, וירושלים איבדה סיכוי.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

סטטיסטיקה

קלעו לירושלים: וויל סולומון 24 (7 מ-11 מהשדה, 9 ריבאונדים), ג'ייסון ריץ' 14 (5 מ-17 מהשדה, 4 איבודים), בריאן רנדל 14 (4 חסימות), סם קלנסי 12, יובל נעימי 4, משה מזרחי 2, דיון דאוול 1 (0 מ-8 מהשדה, 3 איבודים), יוגב אוחיון שיחק 5 דקות ולא קלע.

הרבו לריגה: דייריס ברטאנס 20, קריסטאפס יאניצ'נקוס 13, קספארס ברזינס 12.

* ירושלים קלעה ב-43 אחוז ל-2 ו-25 אחוז ל-3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully