וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: קאחה קיבלה הארכה

קאחה ויטוריה נשארה בתמונת העלייה אחרי שגברה 89:95 על ז'לגיריס אחרי הארכה. אפס פילזן ניצחה 78:79 את פנאתינייקוס

לאחר המשחק המוקדם בו ניצחה אולימפיאקוס את שרלרואה, נמשך הערב (רביעי) המחזור התשיעי בשלב הבתים ביורוליג עם שבעה משחקים שבסיומם אמורה להיראות תמונת המצב מעט ברורה יותר. בבית א' של מכבי תל אביב נשארה קאחה לבוראל בחיים אחרי ניצחון דחוק 89:95 על ז'לגיריס אחרי הארכה, פרטיזן בלגרד נשארה בתמונת המאבק על המקום השני עם ניצחון 59:61 על פרוקום גדיניה.

משחק גדול לא פחות הגיע מבית ד', שם אפס פילזן הבטיחה את עלייתה לשלב הבא עם 78:79 דרמטי על פנאתינייקוס. צסק"א מוסקבה איבדה סופית את הסיכוי הסטטיסטי להעפיל לשלב הבא עם הפסד 81:72 ללובליאנה. בבית ב' גברה רומא 75:81 על מלאגה, וגם ריאל מדריד נכנעה 82:75 לבאמברג, בעוד בבית ג' הביסה שולה 65:81 את ציבונה זאגרב המאכזבת.

בית א'

ז'לגיריס קובנה - קאחה לבוראל 95:89

הליטאים התבססו במקום השני אחרי הניצחון על פרוקום גידיניה בשבוע שעבר, אבל התנופה שלהם נעצרה על ידי הבאסקים הנחושים, שידעו שהם לא יכולים להרשות לעצמם הפסד נוסף. קאחה, שנכנעה לז'לגיריס 92:88 בביתה בסיבוב הקודם, התפוצצה מן הפתיחה וברחה ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון.

מירזה טלטוביץ' הוביל את ההפגזה של האורחים עם 26 נקודות מדהימות כבר במחצית הראשונה, כולל 7 מ-8 מחוץ לקשת, וקאחה הוליכה בבטחה 33:52 בהפסקה, אבל ברבע השלישי התהפכה הקערה, ז'לגיריס התקמבקה בעזרת פאוליוס יאנקונס היעיל (17 נקודות), והגנה חזקה שבלמה את הבאסקים על 10 נקודות ברבע האחרון עזרה לירוקים לכפות הארכה כשהמשחק הסתיים בשוויון 80:80, אבל טלטוביץ' התחמם מחדש בהארכה, סיים עם 32 נקודות, השווה את שיא היורוליג עם תשע שלשות, והוביל את קאחה לניצחון יקר.

פרטיזן בלגרד - פרוקום גדיניה 59:61

ההפסד למכבי תל אביב בשבוע שעבר קלקל את חלומות המקום השני של פרטיזן, אבל הסרבים חזרו חזק לתמונה עם ניצחון דחוק במיוחד, שבנוסף הבטיח להם סופית את ההעפלה לטופ 16. הפולנים ידעו שהפסד יגנוז את חלומות העלייה שלהם, אבל ביום התקפי כל כך חלש לא היה להם סיכוי לחלץ ניצחון באולם פיוניר. ראסקו קאטיץ' הוביל את המנצחים עם 14 נקודות, ג'יימס גיסט תרם 12 נקודות והתכבד בסל הניצחון. דניאל יואינג קלע 15 לפרוקום.

בית ב'

רומא - מלאגה 75:81

בסיבוב הקודם דרסה מלאגה את האיטלקים 83:104, והפעם היה תורה של רומא לחגוג, למרות שהפער הותיר גם את האנדלוסים מרוצים למדי. כעת שתי הקבוצות צמודות בקרב על המקום השני בבית, יחד עם ריאל, ולשלושתן מאזן של 4:5. הקרב הצמוד בבירת איטליה נמשך לאורך כל המשחק, כשאף קבוצה לא מצליחה לברוח ליריבתה, וברבע האחרון היו אלה ניהאד דידוביץ' (23 נקודות) ודריוס וושינגטון (18 נקודות) שעשו את ההבדל עבור הרומאים, רוברט ארצ'יבלד הוליך חמישה שחקנים של מלאגה בדאבל פיגרס עם 18 נקודות.

באמברג - ריאל מדריד 75:82

האלופה הגרמנית כבר איבדה סיכוי להעפיל לטופ 16, אבל היא לא החמיצה הזדמנות לקלקל לריאל את חלום המקום הראשון. הקבוצה של אטורה מסינה ספגה הפסד חוץ שלישי ברציפות באירופה אחרי ששוב הסתבכו מול הגרמנים מולם חילצו בקושי ניצחון ביתי בסיבוב הקודם, וכעת הם עשויים למצוא את עצמם אפילו במקום הרביעי. פרדראג סופוט הוליך את באמברג עם 21 נקודות, סרחיו לול קלע 16 לבלאנקוס, דיאור פישר סיים עם 15 נקודות ו-14 ריבאונדים.

בית ג'

שולה - ציבונה זאגרב 65:81

ההשפלה הגדולה של ציבונה זאגרב נמשכה עם הפסד תשיעי בתשעה משחקים, וגם הפעם זה אפילו לא היה קרוב. הקרואטים האומללים לא הגיעו ל-20 נקודות באף אחד מהרבעים, והרימו ידיים מהר מאוד מול שולה, שעדיין נאבקת מול ריטאס וילנה בקרב על כרטיס לטופ 16. סמי מחייה הוביל את הצרפתים עם 16 נקודות, אנטואן רובינסון הוסיף 15 משלו. בויאן בוגדאנוביץ' שוב לא הושיע את ציבונה עם 16 נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

בית ד'

אפס פילזן - פנאתינייקוס 78:79

הקרב הטורקי-יווני הלוהט סיפק את הסחורה עם משחק מצוין וסיום דרמטי. פאו קיוותה להבטיח את המקום הראשון בבית כבר הערב עם ניצחון חוץ באיסטנבול, אבל אפס הצליחה לשמור ברגע האחרון על מאזן ביתי מושלם, והבטיחה מצידה את העלייה לטופ 16.

המקומיים פתחו בטירוף והוליכו 7:21 אחרי הרבע הראשון, והמשיכו לשעוט בדרך ל-24:42 במחצית. דימיטריס דיאמנטידיס החזיר את פנאתינייקוס לעניינים ברבע השלישי בו הפגיזו האורחים 32 נקודות, ובדקה האחרונה הרכז הוותיק אף נתן לירוקים יתרון 77:78, אבל המילה האחרונה הייתה של קרם טונצ'רי. האיש שהעלה את נבחרת טורקיה לגמר המונדובאסקט שוב הוכיח את יכולות הקלאץ' שלו כשנתן לאפס את הניצחון עם הבאזר.

לובליאנה - צסק"א מוסקבה 72:81

האימפריה הרוסית השוקעת נפרדה רשמית מהסיכוי להשתחל לטופ 16 עם עוד הפסד, דווקא מול הקבוצה אותה ניצחה בסיבוב הקודם. לובליאנה לא התחשבה בצרות של צסק"א והבטיחה לעצמה לפחות את המקום השני בבית, כשגם הפסגה עדיין בהישג ידה. סאסו אוזבולט המצוין (22 נקודות) הוביל את ההסתערות של הסלובנים ברבע השני בדרך ליתרון 32:45 במחצית, ואחרי שאנדריי ורונצביץ' (18 נקודות) החזיר את צסק"א למשחק ברבע השלישי הגיעה התפרקות נוספת של הרוסים, שספגו עוד מהלומה בעונה הזוועתית שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully