וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל עליון הודחה מהיורוקאפ

האלופה הישראלית חזרה לגן נר, הפגינה משחק מפוזר נגד סדויטה זאגרב ונוצחה 84:73. ליובין: "ננסה לסיים בצורה מכובדת"

נמרוד סונדרס

צפו בתקציר המשחק באדיבות רשות השידור
http://www.iba.org.il
עריכת וידאו: דורון שטיין

הפועל גלבוע/גליל עליון לא הצליחה להוכיח שהביתיות שנלקחה ממנה היא זו שמפריעה לה העונה. האלופה הישראלית, שניצחה עד הערב (שלישי) רק פעם אחת ביורוקאפ, צירפה הפסד נוסף במשחק רע מאוד של הקבוצה 84:73 לסדויטה זאגרב הקרואטית. בכך סיימה האלופה הישראלית את דרכה באירופה, וכעת היא תוכל להתמקד בקרבות הליגה, שם היא כנראה יכולה להפגין יכולת טובה יותר.

גלבוע/גליל חזרה לגן נר אחרי שני משחקים במלחה, וידעה שגם ניצחון לא בהכרח יעזור לה להמשיך לשלב הבא. אלא שהקבוצה של ליובין לא הצליחה לייצר מומנטום, למרות שאת המשחק היא דווקא פתחה טוב יחסית. זאגרב, שהפסידה במשחק הראשון לגלבוע/גליל, רווחה את המשחק כמו שצריך וניצלה את ההגנה הפרוצה של הקבוצה הצפונית. בסופו של דבר היכולת של הזרים, בהם רודני גרין וג'ק מקלינטון, עדיין לא מספקת.

מהלך המשחק

גלבוע/גליל עליון עלתה בחמישייה עם גל מקל, דגן יבזורי, ג'ק מקלינטון, טיילר ווילקרסון ועידו קוז'יקרו. סדויטה זאגרב פתחה עם דונטאייה דרייפר, רוברט טרואה, דמיאן רודז', ודראן ווקוסיץ' וקורסלי אדוארדס.

גלבוע/גליל פתחה את המשחק בסערה ושתי שלשות, אחת של דגן יבזורי והשנייה של מקלינטון העלתה את האדומים ל-0:8. אלא שבהגנה המקומיים הרבו בטעויות והכניסו את סדויטה למשחק, אבל וורן קרטר, שעלה מהספסל, הוסיף לביטחון של גלבוע/גליל בהמשך, אבל הפער קוזז ל-18:23 לטובת האלופה הישראלית בסיום הרבע הראשון.

המקומיים עלו מעט חסרי ביטחון כשמארינו בזדדריץ' נכנס לעניינים, חדר לסל והוריד לנקודה בלבד. מכאן החלו הקבוצות לשמור על משחק צמוד, כאשר אף אחת לא מצליחה לברוח. מקל ויבזורי חזרו לפרקט, אבל בזדריץ' המשיך להיות השחקן החם של האורחים. דונטאייה דרייפר היה מצוין בדקה האחרונה והעלה את האורחים ליתרון השיא (שש הפרש), 37:43 בסוף המחצית.

זאגרב הייתה נחושה יותר בפתיחת הרבע השלישי והלכה על המתפרצות, כשהיא מצליחה להגדיל את היתרון וגורמת לליאור ליובין להזעיק פסק זמן כדי לעצור את הסחף. טומיסלב פטרוביץ' הפגיז שלשה וההפרש כבר קפץ ל-12, כשלגלבוע/גליל לא היו תשובות. וורן קרטר הצליח לקזז לחמש, אבל המומנטום היה בצד של זאגרב. למרות זאת, הפער קוזז ל-58:54 על ידי אנטון קזרנובסקי עד סיום הרבע.

אנטון קזרנובסקי המשיך להאמין שגלבוע/גליל מסוגלת ועצר את ניסיון הדהירה הנוסף של הקרואטים כדי להוריד את ההפרש לחמש. אלא ששלשה באמצע הרבע של האורחים העלתה את ההפרש לשש ובשלב הזה הפער נראה בלתי מחיק. גלבוע/גליל המשיכה לאבד ולעשות טעויות בהתקפה, בעוד זאגרב דהרה קדימה. ווילקרסון עוד ניסה להציל את הכבוד, אבל זה לא עזר הרבה, כשסדויטה ירדה מנצחת 73:84.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

סטטיסטיקה

קלעו לגלבוע/גליל עליון: ג'ק מקלינטון 15, טיילר ווילקרסון 12, רודני גרין ו-וורן קרטר 9 כל אחד, גל מקל ודגן יבזורי 8 כל אחד, אנטון קזרנובסקי 5, אבישי גורדון 4, עידו קוז'יקרו 3.

בלטו בסדויטה: מארינו בזדריץ' 17, דמיאן רודז' 16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully